یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی با یک موشک بالستیک پادگانی در شرق یمن را هدف قرار دادند، در حالی که یک حمله موشکی نیز به گذرگاه طوال در مرز یمن با عربستان داشتند.

پایگاه‌های ائتلاف سعودی زیر آتش بالستیک‌های ارتش و نیروهای مردمی یمن
به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد، نیروی موشکی ارتش یمن صبح امروز (یکشنبه) با موشک بالستیک توشکا پایگاه البیرق در استان مأرب واقع در شرق یمن را هدف قرار دادند. نیروهای ائتلاف متجاوز عربی این پایگاه را به مقر خود تبدیل کرده‌اند.
این منبع نظامی افزود: موشک دقیقا به پایگاه البیرق که در آن اتاق عملیات فرماندهی و ارگان‌های وابسته به ائتلاف متجاوز عربی و مقرهای مزدوران وابسته به آنها قرار داشت، اصابت کرد.
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در بمباران موشکی خود، فرماندهی منطقه سوم و پایگاه تداوین که از مهمترین پایگاه‌های محل تجمع نیروهای ائتلاف متجاوز عربی و مزدوران وابسته به آنها در مأرب بوده و اعلام حالت فوق‌العاده کرده را هدف قرار دادند.
همچنین نیروی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک ساخت داخل "الصرخه" گذرگاه "الطوال" در مرز یمن با جیزان و پایگاه‌های نیروهای ائتلاف متجاوز عربی در نجران، و استان مأرب را هدف قرار دادند.

به گفته یک منبع نظامی، در اثر اصابت موشک الصرخه به گذرگاه مرزی الطوال عربستان، آتش سوزی مهیبی در محل اصابت موشک رخ داد.

به گفته این منبع، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن علاوه بر گذرگاه الطوال، پایگاه‌های الدود، المعنق و جنوب الکبری در جیزان را با ده‌ها خمپاره هدف قرار دادند.

در نجران نیز توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی پایگاه‌های نظامی دشمن در الجهله و العش را به صورت مستمر بمباران کردند و فرماندهی پایگاه علیب را نیز با صدها خمپاره هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.