رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: در مورد انسداد پل جمهوری اسلامی در شهر مشهد اطلاع‌رسانی قبلی انجام شده بود.

پل جمهوری اسلامی مشهد مسدود شد/ بازگشایی پل جمهوری در هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا گرایلی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: ترافیک شدیدی در مسیر بزرگراه کلانتری وجود دارد که برای حل شدن آن، شهروندان باید مسیرهای تردد دیگر را انتخاب کنند.

وی علت مسدود شدن این مسیر را به وجود آمدن نقص فنی در پل عنوان کرد و افزود: راهنمایی و رانندگی تنها مسئول اطلاع رسانی مسائل ترافیکی این موضوع بوده و در مسائل فنی آن دخالتی ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی با بیان اینکه تیم‌های مهندسی در حال تعمیر مشکل به‌وجود آمده در پل هستند، خاطرنشان کرد: بر‌اساس اعلام تیم‌‌‎های فنی عملیات تعمیر تا هفته آینده به اتمام رسیده و مسیر تردد مجددا بازگشایی می‌شود.

گرایلی در ارتباط با طرح‌های کنترل ترافیک در شهرستان مشهد مقدس، بیان کرد: هنوز محدوده طرح ترافیک در مشهد تغییری نکرده و به محض اضافه شدن آن اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هیچ طرح ترافیکی جدیدی در مشهد اجرا نشده و برنامه کنونی نظارت بر اجرای صحیح مصوبات قبلی شورای ترافیک این شهرستان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.