معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از اختصاص ۱۸.۵ میلیارد تومان از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان برای تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی و رفاهی فرهنگیان کشور در مشهد خبر داد.

بزرگترین پروژه رفاهی فرهنگیان کشور در مشهد احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا کاظمی ظهر امروز در نشستی خبری در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: 18.5 میلیارد تومان از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان برای تکمیل بزرگترین پروژه فرهنگی و رفاهی کشور ویژه فرهنگیان در مشهد اختصاص یافته است.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی افزود: بزرگترین پروژه فرهنگی و رفاهی کشور ویژه فرهنگیان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کاظمی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش در حوزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و حذف بخاری‌های غیراستاندارد است که در این زمینه 1400 پروژه سال گذشته انجام شده و در حوزه تامین سوخت مدارس 500 میلیون تومان به مدارس اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ابلاغی برای سوخت در مدارس شهری و روستایی متفاوت است، افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای سوخت هر کلاس روستایی160 هزار تومان و برای هر کلاس شهری 130 هزار تومان است.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر کشور و تبع آن خراسان رضوی با محدودیت مالی رو به رو است، بیان‌کرد: خوشبختانه سرانه دانش‌آموزان این استان در مقاطع مختلف مناسب است.

کاظمی سرانه مدارس شبانه روزی برای هر دانش‌آموز 10 هزار تومان است، خاطرنشان‌کرد: براساس تعهدات صورت گرفته اعتبار در نظر گرفته شده برای مدارس شبانه روزی 4 میلیارد تومان بوده که تاکنون 2 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی در حوزه توزیع شیر در سطح کشور رتبه نخست را دارا است، عنوان کرد: در قالب اجرای طرح توزیع شیر در مدارس بیش از 51 میلیون پاکت شیر در بین مدارس خراسان رضوی توزیع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محم فرهنگی بازنشسته 93 اهواز IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    0 0
    باید گفت بزرگترین پروپه رفاهی مسولین نه فرهنگیاین اگر پول ندارید که پاداش بازنشستگان رابدهید پس این پول عمارات را از کجا می آورید
  • کلانتراز خوزستان IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    باسلام وعرض ادب چراحق الزحمه امتحانات نهایی خرداد وشهریور ودیماه سال نودو دو وسال نود چهار را پرداخت نمی کنید خدا را خوش نماید که اینقدر با تاخیر باشد دیگر ارزش خود را از دست داده است لطفا فکر ی بکنید