نمایندگان تهران و شیراز به رئیس جمهور لزوم پیگیری جدی وضعیت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج را متذکر شدند.

تاکید بر لزوم پیگیری جدی وضعیت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، تذکرات نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس 28 دی 94 از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

مهرداد بذرپاش و ضرغام صادقی نمایندگان تهران و شیراز به وزیر آموزش و پرورش لزوم نظارت جدی تر بر عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان و به رئیس جمهور لزوم پیگیری جدی وضعیت سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج را متذکر شدند.

مهرداد بذرپاش، ضرغام صادقی و محمد دهقان نمایندگان تهران،‌ شیراز و چناران به وزیر کشور لزوم تعیین تکلیف فوری مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه و شیراز در تذکری به رئیس جمهور خواستار تسریع در پرداخت سهم نیروهای مسلح برای تقویت بنیه دفاعیه راجع به بند ط تبصره 16 قانون بودجه سال 94 شدند.

امیر خجسته،‌نادر قاضی‌پور،‌ علیرضا محجوب و فرهاد بشیری نمایندگان همدان، ارومیه،‌ تهران و پاکدشت به وزیر بهداشت لزوم ساماندهی بازار دارو و مکمل در کشور و مبارزه با جریان‌های انحصاری در این حوزه را متذکر شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی لزوم توجه به تجهیز مراکز بهزیستی جهت کمک به معلولان بی بضاعت و تامین وسایل مورد نیاز آنان را متذکر شد.

علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد تخصیص و پرداخت یارانه تولید به بخش صنعت و کشاورزی و پرهیز از قطع یارانه نقدی اقشار متوسط و آسیب پذیر را متذکر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید از تبریز IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
    0 1
    با سلام بخدا این تذکرات الان یکسال است به نتیجه نرسیده..مگر اینکه نماینده گان مشهد دسته جمعی استیفا بدهند ... تا حرفشان مورد توجه واقع گردد چون در طول بیشتر از یکسال است که مقامات اجرایی کشور حاضر به حل مشکل شرکت پدیده مشهد نشده اند در حالی که بیشتر از 120 هزار سهامدار و 30 هزار کارگر که در این پروژه مشغول بکار بودند همه بلا تکلیف هستند و در مانده.... امیدواریم این سری مدیران اجرایی کشور کار مثبتی در جهت رفع این موضعل انجام دهند عاجزانه خواهشمندیم حرفهای ما رو به گوش مسولین برسانید متشکریم و منتظر خبرهای خوب شما عزیزان هستیم
  • وحید IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    با سلام سپرده گذاران با سرمایه گداری بیش از 5 میلیون با پول خودتان خداحافظی کنید
  • رویا IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    لطفا پول ما را بدهید یک عمر پس انداز کردیم و در ثامن الحجج گذاشتیم ما رو اواره نکنید