دبیرکل فدراسیون فوتبال که اختلاف زیادی با سرمربی تیم ملی دارد دوباره وی را به مناظره دعوت کرد.

کی روش دوباره به مناظره دعوت شد

به گزارش قدس آنلاین، چندی پیش کارلوس کی‌روش که در جنگ لفظی با علیرضا اسدی رفته بود به صراحت اعلام کرد که اسدی هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران نداشته است و در واقع عملکرد او صفر بوده است.

اسدی وقتی بار دیگر با این سوال مواجه شده که کی‌روش چنین نظری داده با صراحت لهجه ای که مشخص است حتی با تذکر رئیس فدراسیون مبنی بر کنار گذاشتن این جنگ لفظی نمی خواهد آن را از دست بدهد گفته هر کسی در جای خودش باید نظر بدهد و گفته است: آن کسی که در زمین صحبت می‌کند باید در زمین صحبت کرده و فنی هم صحبت کند و خارج از زمین اصلا اجازه ندارد صحبت کند.

به همان دلیلی که می‌گویند آنها که خارج از زمین هستند نباید فنی صحبت کنند، آنها هم که در زمین کار دارند حق ندارند در خارج از زمین غیرفنی صحبت کنند. اگر هم قصد دارند غیرفنی صحبت کنند می‌توانیم در مناظره مستقیم تلویزیونی مشکل‌مان را حل کنیم.


اسدی مواضع سختی در قبال اظهارات کی‌روش دارد و باید دید در آینده ای نزدیک کی‌روش به این صحبت اسدی واکنش نشان می دهد یا خیر چون اصولا سرمربی پرتغالی تیم ملی هیچ چیزی را بی جواب نمی گذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    چه ادم منفور و کینه ای و بدی است این اسدی نمی فهمد که با فحش و بی احترامی به جناب اقای کیروش عزیز نمی توان محبوب شد اسدی خیلی ساده است بفهم مرد از تو متنفرند و اقای کیروش را به شدت دوست دارند حالا تو باز توهین کن