۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 340084

وکیل خانواده هاشمی با بیان اینکه مهدی هاشمی هنوز از بیمارستان مرخص نشده، گفت: تصمیم‌گیری در مورد اینکه مهدی به زندان بازگردد یا خارج از زندان دوران نقاهت خود را طی کند با دادستانی است.

آخرین وضعیت مهدی هاشمی از زبان وکیلش
به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،سیدوحید ابوالمعالی با اعلام اینکه مهدی هاشمی هنوز از بیمارستان مرخص نشده است گفت: نتیجه عمل جراحی و معاینات پزشکی به دادستانی و زندان اوین ارسال شد.
 وی با بیان اینکه اعلام شده که باید پزشکی قانونی هم مهدی را معاینه کند، افزود: پزشکی قانونی نتیجه معاینات خود را برای دادستانی ارسال کرد اما هنوز مشخص نشده که مدت زمان دو هفته‌ای را که مهدی بر اساس نظر پزشکان نیاز به استراحت دارد باید در زندان به سر ببرد یا خارج از زندان. 
وکیل خانواده هاشمی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در این زمینه با دادستان تهران است اما هنوز در رابطه با وضعیت مهدی تصمیمی گرفته نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    هنوز چند ماه از زندانش را طي نكرده مريض شد ؟ به اين مي گويند اشراف زاده . خواهشا براي اينكه اسباب فتنه در ايام انتخابات جور نشود اين آقا را تا پايان انتخابات در همان زندان معالجه كنيد حتي اگر به قيمت ساختن يك بيمارستان اختصاصي براي شخص ايشان باشد اين كار براي حفظ امنيت نظام كم هزينه تر است مخصوصا كه برجام هم به فرجام رسيد و پاي ياران آنور آبي ايشان به مملكت هم باز تر شد ....