۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 340111

سرمربی تیم ملی بسکتبال که بازگشتش به ایران هنوز به یک هفته هم نرسیده، طی این مدت کوتاه روزی عجیب را پشت سر گذاشت که البته با کمک یک راننده تاکسی به خیر گذشت.

کمک راننده تاکسی به سرمربی تیم ملی!

به گزارش قدس آنلاین،‌ «درک باورمن» سرمربی تیم ملی بسکتبال است برای چهار سال آینده است. این مربی آلمانی شنبه همین هفته به ایران آمد تا طبق آنچه چندماه پیش با مسئولان فدراسیون بسکتبال در مورد آن به توافق رسید،‌ هدایت تیم ملی ایران را برای این مدت به عهده بگیرد.

اما این مربی طی همین چند روز کوتاهی که در ایران بوده، با چند اتفاق ناگوار مواجه شده که همگی همزمان در یک روز برای وی رقم خورد طوریکه کم مانده بود باورمن در هیاهوی تهران بزرگ گم شود هرچند به لطف یک ایرانی این مربی آلمانی بسکتبال از گم شدن در امان ماند و به مقصد رسید.

ماجرای روز عجیب و پرهیاهوی سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال از این قرار بود که وی با اتومبیل شخصی اش به سمت هتل المپیک در حرکت بود. مسیر حرکت باورمن به شدت ترافیک داشت طوریکه هر لحظه وی پیش‌ بینی می‌کرد که گم خواهد شد! این ترس از یک طرف و از طرف دیگر باک بنزین اتومبیل باورمن هم خالی شده بود و تلفن همراهش را هم در اختیار نداشت! در این شرایط وی فقط از خدا می‌خواست که کمکش کند.

در این شرایط بود که مربی آلمانی بسکتبال ایران تابلویی را دید که بر روی آن نوشته بود میدان المپیک؛ باورمن از این نوشته تشخیص داد که این باید به محل اقامتش در هتل المپیک نزدیک باشد؛ به همین دلیل به ذهنش اینطور خطور کرد که باید به دنبال فردی بگردد و از او برای حرکت به سمت هتل المپیک کمک بخواهد.

باورمن سرانجام یک تاکسی را متوقف کرد و به  راننده آن تفهیم کرد تا به وی را به سمت هتل هدایت کند.

اما بخش پایانی این ماجرای باورمن برای شخص بود آنجا بود که پس از رسیدن به هتل و وقتی می خواست به راننده تاکسی که کمکش کرده مبلغی برای جبران محبتش بدهد،‌ او (مرده راننده) از دریافت آن امتناع کرد. اعتقاد سرمربی تیم ملی بسکتبال این است که این برخورد مرد رانند یک بار دیگر معرفت و مرام مردم ایران را برای وی ثابت کرده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.