نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در شرایط پساتحریم توجه کند گفت: بیایید به جای خانه برای مردم کارخانه بسازیم.

نماینده مردم قائمشهر: به جای خانه برای مردم کارخانه بسازیم

به گزارش قدس انلاین و به نقل از ایرنا، سید هادی حسینی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: دراین شرایط است که جوانان مشغول به کارشده و می توانند تشکیل خانواده دهند و نگرانی رهبر معظم انقلاب برای پیری و کاهش جمعیت نیز حل می شود.
وی ادامه داد: فرزندان تحصیلکرده مردم درحال حاضر بیکارهستند، مسئولان باید پس از رفع تحریم ها و اجرای برجام گام های خود را برای رفع مشکلات مردم محکمتر بردارند و دراین میان، مردم و مجلس نیز از دولت حمایت می کنند.
نماینده مردم قائمشهر اضافه کرد: مشکلات طلاق، قاچاق، اعتیاد و سرخوردگی جوانان باید حل شود، همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی به معنای کاهش وابسته به نفت در اقتصاد و بودجه، اصلاح ساختار اداره کشور، کم کردن سهم جاری از بودجه و افزودن به اعتبارات عمرانی و زیر ساختی باید مورد توجه دولت قرار گیرد.
حسینی با تاکیدبر اینکه نگاه ویژه دولت به تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات باشد، گفت: البته توسعه کشاورزی دانش بنیان نیز باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، زیرا کشاورزی اگر دانش بنیان نشود؛ نمی توان به اقتصادی شدن آن امیدوار بود، همچنین ایجاد زیرساخت های بخش کشاورزی از جمله بهینه سازی مصرف آب و توسعه یکپارچه سازی اراضی باید مورد توجه دولت باشد.
نماینده مردم قائمشهر با تشکر از دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق حداقل بگیرها، افزود: امیدواریم که سازمان تامین اجتماعی نیز به همین روش حقوق کارگران و بازنشستگان را افزایش دهد، هرچند که این سازمان باید همسان سازی حقوق بازنشستگان را نیز مد نظر قرار دهد، البته باید تاکید کرد که دولت باید تناسب لازم میان تورم و میزان دستمزد مردم را برقرار کند.
وی با انتقاد از اینکه گرانی هزینه آب وبرق زندگی مردم را دچار مشقت کرده است،تصریح کرد: متاسفانه آب وگاز مردم در فصل زمستان به علت بدهی قطع شده و برخی مردم امکان زندگی ندارند که مسئولان باید به این امر مهم توجه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    داره خود شیرینی می کنه که صلاحیت بگیره و برای انتخابات بعدی اماده بشه. این همه سال چرا الان یاد این حرفها افتاده. امان از دست چنین ادمها