زمان زیادی از حضور حامد حدادی در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا نگذشته و حالا حضور در این لیگ این کشور در برنامه یک بازیکن ایرانی دیگر و البته در بخش بانوان قرار داده شده است.

بازیکنی که می‌خواهد پا جای پای حامد حدادی بگذارد

به گزارش قدس آنلاین، سنتر 2 متر و 18 سانتی متری بسکتبال ایران یعنی حامد حدادی وقتی محبوب تر و شناخته تر شد که به عنوان اولین بازیکن ایرانی راهی آمریکا شد و در لیگ حرفه ای این کشور (NBA) بازی کرد. زمان خیلی زیادی از حضور حدادی در حرفه ای ترین لیگ بسکتبال جهان در آمریکا نگذشته که یک ایرانی دیگر قصد دارد به نوعی راه حامد را طی کند و با رفتن به آمریکا و بازی در لیگ حرفه ای این کشور و البته در بخش بانوان، به نوعی پا جای پای او بگذارد.

تینا ادنا عیسائیان کاپیتان تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که طی سال‌های گذشته از تیم‌های اروپایی پیشنهاد داشت و البته همه آن‌ها را رد کرد، بازیکنی است که به فکر حرکت در این مسیر است. از مدت‌ها پیش زمزمه حضور عیسائیان در لیگ حرفه‌ای بسکتبال زنان آمریکا به گوش می‌رسید اما این بار ماجرا جدی‌تر از گذشته است و در صورتی که برنامه‌های او با روال مورد انتظار پیش برود این بازیکن سال آینده در WNBA‌ به میدان می‌رود.

عیسائیان که با تیم کوشا سپهر سبلان در سوپر لیگ بانوان کشور بازی می‌کند و شانس زیادی برای قهرمانی با این تیم در این فصل دارد، در عین حال تاکید کرده که اگر در تست تیم آمریکایی قبول شود باز هم درتیم ملی ایران بازی می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.