فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها در سال 86 پس از تسلط کامل بر عراق و افغانستان قصد حمله به ایران را داشتند اما با مقاومت های صورت گرفته در منطقه و آمادگی دفاعی ایران متوجه شدند که هیچ ارتشی در جهان قادر به مقابله با ایران نیست.

عربستانی‌ها از صهیونیست‌ها تندتر شده‌اند/ آزادی قدس نزدیک است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در ششمین  «غزه؛ نماد مقاومت»؛ که در تالار ایوان شمس تهران برگزار می شد با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ جهان اسلام را با توسل به آیه ای با مضمون جهاد در راه خدا یک تکلیف الهی است آغاز کردند، گفت: برای قیام در راه خدا نیاز بهعربستان از صهیونیست ها تندتر شد فکر و محاسبه ابتدایی نیست و تکلیف الهی را باید انجام داد و همزمان با آن توکل کرد.
وی با اشاره به  مقاومت های داخلی مردم ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مقاومت بزرگ هشت ساله در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عنوان کرد: زمانی که ملت ایران مقاومت را آغاز کرد در راه خدا هیچ ضعفی را در برابر دشمن نشان نداد و هیچ سستی از خود نمایان نکرد و در نتیجه نصرت و پیروزی الهی شامل ملت ایران شد.
سردار جعفری با بیان اینکه خداوند متعال نیرنگ دشمنان را از جنگ عراق و ایران نصیب خودشان کرد، گفت: جبهه استکبار با به راه اندازی جنگ هشت ساله می خواست جلوی ریشه دواندن اسلام را بگیرد ولی مقاومت مردم ایران آنان را شکست داد.
وی با بیان اینکه نتیجه جنگ هشت ساله استحکام ریشه های نظام اسلامی و صدور آرمان های انقلاب بود، تأکید کرد: بلافاصله پس از جنگ هشت ساله حمله اسرائیل به لبنان آغاز شد که در آن زمان اسرائیلی ها می خواستند از نیل تا فرات را اشغال کنند و صدام خبیث نیز به بهانه کمک به مردم جنوب لبنان جنگ با ایران را تمام کرد در حالی که چند سال طول نکشید که اسرائیلی ها مجبور به ترک لبنان شدند.
سردار جعفری با بیان اینکه الگوی لبنانی ها مقاومت ایرانیان بود، گفت: درحال حاضر دشمن کانون بیداری اسلامی را نظام جمهوری اسلامی ایران می داند و به همین دلیل است که تمرکز خود را در فشار بر ایران گذاشته است.
فرمانده کل سپاه ادامه داد: حملات فرهنگی، فشارها و توطئه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی دشمنان به سبب آن است که کانون جوشان انقلاب اسلامی که نظام جمهوری اسلامی ایران است را به خاموشی بکشانند ولی شاهدیم که هیچ نتیجه ای از این امر برایشان حاصل نشده است.
وی با اشاره به توطئه یازده سپتامبر و حمله آمریکا به افغانستان و عراق عنوان کرد: آمریکا پس از حمله به عراق درصدد ایجاد حاکمیت آمریکایی در این کشور بود اما مقاومت مردم عراق این اجازه را به آنان نداد وامروز شاهدیم که یک نظام حکومت اسلامی در این کشور شکل گرفته که طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سردار جعفری با بیان اینکه آمریکایی ها برنامه داشته اند تا پس از تسلط کامل بر عراق و افغانستان به ایران حمله کنند، گفت: در سال 86 آمریکایی ها در اوج آمادگی برای حمله به ایران به سر می بردند اما نتیجه ای برای آنان حاصل نشد و مجدداَ تمرکز آنها بر سایر اموری که ایران را از پای می انداخت معطوف شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها فهمیده اند که اقدام مستقیم برای مقابله با انقلاب اسلامی بی فایده است، تأکید کرد: آمریکایی ها این را نیز به خوبی دریافته اند که هیچ ارتشی قادر به مقابله با مقاومت مردم ایران نیست و از این روست که آنها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی سراغ دسیسه های انگلیسی رفتند.
وی افزود: امروز شاهدیم که عربستان تندتر از صهیونیست ها با انقلاب اسلامی مبارزه می کند و آل سعود خائن را امروز همگان به عنوان اجرا کننده برنامه های صهیونیست ها درمنطقه می شناسند.
سردار جعفری در ادامه با بیان اینکه فتنه سال 88 بسیار خطرناکتر از جنگ هشت ساله تحمیلی بود، گفت: این فتنه که هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی بود با بصیرت و هوشیاری و آگاهی ملت ایران شکست خورد و درست بعد از شکست این فتنه نهضت بیداری اسلامی در منطقه آغاز شد.
وی ادامه داد: پس از گسترش نهضت بیداری اسلامی نقش خائنانه آل سعود نمایان تر از گذشته شد و حاکمان سعودی قصد داشتند که با کارهای خود نهضت اسلامی را به انحراف بکشانند که البته در مصر موفق به انجام این کار شدند.
فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها و اسرائیلی ها از وقوع جنگ های قومی در منطقه از همگان خوشحال تر هستند، تأکید کرد: ضرر جنگ های قومی و فرقه ای در منطقه تنها متوجه امت اسلامی خواهد بود.
 سردار جعفری در ادامه با بیان اینکه انقلاب مصر شکست خورد زیرا می خواستند راهی جز راه مقاومت اسلامی و اصول قرآنی را بروند گفت: دلیل شکست انقلاب مصر این بود که آنها در پی سازش با اسرائیل، آمریکا و نماینده آمریکا در منطقه یعنی عربستان سعودی بر آمدند.

وی با بیان اینکه کشورهایی که مسیر نهضت خود را با رعایت اصول انقلاب اسلامی به پیش بردند دائما با پیروزی و نصرت الهی روبرو شدند گفت: از میان کشورهایی که نهضت بیداری در آنها ایجاد شد تنها کشورهایی محقق به پیمودن مسیر انقلاب خود شدند که از الگوی ایران اسلامی تعبیت کردند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه مستکبران و دست نشانده های آنها داعش و النصره را در یمن، عراق و سوریه ایجاد کردند که با مقاومت اسلامی مقابله کنند گفت: این کار آنها نتیجه عکس در پی داشت و شاهد بودیم که در پی ایجاد درگیری های مذهبی در منطقه دلهای مردم سوریه، عراق و لیبی با جمهوری اسلامی یکی شد و آنها با نظام اسلامی ایران همراه شدند.

وی افزود: بسیج مردمی عراق و سوریه که یک نیروی عظیم و بی انتهای مردمی است امروز در برابر تکفیری ها قد علم کرده و امروز پیش از 200هزار نیروی مردمی سازمان یافته مسلح در این کشورها وجود دارد.

سردار جعفری در پایان با بیان اینکه در غزه مردمی غیور و مومن و خدایی مقابل یک رژیم خون آشام ایستادگی می کنند تاکید کرد: مردم غزه به دنیا نشان دادند با ایمان، اعتقاد و تحمل سختی ها می شود در برابر فشارهای دشمن ایستادگی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.