هواداران تیم فوتبال العربی اعتقاد دارند بازیکن ۳۶ ساله ایرانی که کاپیتان تیم ملی ایران نیز بوده نمی تواند برای تیم آنها مفید باشد.

قطری‌ها دست از سر کاپیتان ایران برنمی‌دارند!

به گزارش قدس آنلاین، تیم العربی قطر در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد. این روزها خبر پیوستن جواد نکونام کاپیتان سابق تیم‌ملی کشورمان به این تیم قطری و همبازی شدنش با اشکان در راس اخبار قرار دارد.

نکونام که اکنون در قطر است و تست‌های پزشکی تیم را با موفقیت پشت سر گذاشته است و منتظر این است که العربی از اردوی امارات برگردد تا به تیم بپیوندد.

پس از آنکه نکونام با العربی به توافق رسید، احمد آل‌شافی مدیرعامل باشگاه العربی از سمتش استعفا داد که یکی از روزنامه‌های اماراتی ادعا کرد که یکی از دلایل استعفا آل‌شافی آمدن نکونام به تیم بود.

امروز هواداران العربی در صفحه توئیتر باشگاه العربی با انتشار عکس نکونام که به همراه فاضلی مدیر برنامه‌اش در باشگاه العربی حضور دارد، نظرسنجی به راه انداخت.

در این نظرسنجی بیشتر هواداران مخالف حضور نکونام در تیمشان بودند و نظرات مختلفی را دادند از جمله این نظرات به شرح زیر است:
- بازیکن 36 ساله چه می‌تواند به تیم کند، آل‌شافی مدیر عامل باشگاه حق داشت که استعفا دهد، به نظرم این خرید محکوم به شکست است و...

برخی از هواداران هم برای کاپیتان سابق تیم‌ملی کشورمان آرزوی موفقیت کردند و منتظر این هستند که او در ادامه فصل به تیمشان کمک کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.