قدس آنلاین- لرستان: نماینده ای که وظیفه اصلی آن قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است اگر بخواهد بی قانونی کند و نسبت به قانون بی اهمیت باشد، چگونه می تواند در مجلس از قانون حمایت کند و برای مردم قانون وضع کند لذا این دو عمل نماینده مجلس باهم مغایرت دارد.

رصد رفتار کاندیداها در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، رییس کل دادگستری لرستان در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه جلوگیری و برخورد با تخلفات و جرائم انتخاباتی گفت: ملاک واقعی همه ما قانون است و امنیت انتخابات با توجه به شرایط منطقه ای این دوره، بسیار مهم است.

جعفر بدری با بیان اینکه نباید با بی تدبیری برخی افراد موقعیت انتخابات به مخاطره بیفتد، تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است بنابراین بایستی فضاسازی برخی کاندیداها را در فضای مجازی و غیر مجازی با مشارکت پلیس فتا در نیروی انتظامی رصد نمود و با هرگونه تخلف در حدود تذکر یا برخورد قانونی عمل کرد.

وی امانت داری ، عدالت، تقوی و دقت در انتخابات که بایستی در رأس امور کارگزاران انتخاباتی باشدبه آنان یاد آور شد. رییس کل دادگستری لرستان  با بیان اینکه ساز و کارهای انتخاباتی امروزه با گذشته بسیار متفاوت تر است  و به تبع آن نظارت بر انتخابات بایستی  روزآمد وکارآمد باشدتصریح کرد: در این خصوص هم آبروی کاندیداها برای ما محترم است و هم قانون، البته درجایی که کاندیدایی بخواهد نقض قانون کند و فراتر از قانون حرکت کند جلوی او گرفته خواهد شد و دستگاه قضایی این اطمینان را به مردم خواهد داد که راه تقلب برای هیچ گروهی باز نیست و عوامل اجرایی و هیات های نظارت و سایر نیروهای قضایی، انتظامی، امنیتی و غیره دخیل در عرصه انتخابات تمام تلاش خود را دراین زمینه لحاظ می نمایند زیرا  در جهت احقاق حقوق مردم با هیچ کسی تعارفی ندارند و روند اخذ آرا به گونه ای تهیه و تدوین شده که هیچ کس قدرت تقلب ندارد.

بدری در پایان خطاب به مردم اظهخار کرد: مردم سند افتخار مملکت بوده و حضورشان در پای صندوق های رأی زینت بخش حماسه آفرینی دیگری  خواهد بود.

در پایان  رییس ستاد انتخابات استان از رییس کل دادگستری لرستان، بخاطر نظارت دقیق در امورات مربوط به انتخابات و تشکیل جلسات متعدد و به موقع جرائم و تخلفات انتخاباتی و همچنین دخیل نمود فعال دادستان های سراسر استان در بحث نظارت بر انتخابات، تقدیر نمود، ایشان انگیزه خدمت رسانی و دقت عمل رییس کل دادگستری لرستان را نمود حسن مدیریت صحیح و درایت کامل ایشان دانست و خاطرنشان کرد؛ دستگاه قضایی لرستان برترین دستگاهی است که در کنار هیئت های اجرایی و نظارت ، شورای نگهبان از صیانت و سلامت آراء دفاع می نماید

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.