با حضور فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور اردبیل پیکر مطهر شهید مصطفی کفایی صبح امروز در اردبیل تشییع و خاکسپاری شد.

 پیکر مطهر شهید"کفایی" در اردبیل تشییع شد

به گزارش قدس انلاین و به نقل از تسنیم، پیکر مطهر شهید مصطفی کفایی پرستوی منتظر اردبیلی صبح امروز با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدار اردبیل، از میدان مصلای شهر به سمت گلزار شهدای بهشت فاطمه تشییع و با وداع باشکوه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان اردبیل در گلزار شهدای بهشت فاطمه خاکسپاری شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مصطفی کفایی با حضور مسئولان شهرستان اردبیل، فرمانده‌هان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خیل عظیم مردم شهیدپرور دارلعباس اردبیل و اقشار مختلف مردم این شهرستان صبح امروز در اردبیل برگزار و سپس خاکسپاری شد و عموم مردم در این مراسم با یادگار گرانقدر دوران دوران دفاع مقدس وداع کردند.

شهید مصطفی کفایی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس، پس از تحمل 30 سال درد و رنج ناشی از جراحت دوران جنگ تحمیلی دیروز در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل به درجه والای شهادت نائل و به کاروان همرزمان شهیدش پیوست.

شهید مصطفی کفایی در سال 1325 در اردبیل متولد و در سال 1364 در عملیات والفجر 4 به درجه رفیع جانبازی نائل شد و در بمباران شیمیایی دشمن، از ناحیه چشم، پوست صورت و ریه آسیب دید که این پرستوی منتظر اردبیلی در دوران جانبازی نقش مهمی در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.