علیرضا گرانپایه- پیش فروش بلیط‌های جشنواره فیلم فجر در حالی از سه شنبه ظهر آغاز شد که در کمتر از یک ساعت، تمام بلیط‌های بخش سودا سیمرغ فروش رفت.

تمام بلیط ها در یک چشم به هم زدن فروش رفت

به گزارش قدس آنلاین هرچند مشکلات اقتصادی مردم را کسی انکار نمی‌کند و رکود در بازار سطح درآمد جامعه را به شدت کاهش داده است اما باز هم با وجود افزایش ۳۰ درصدی بلیط‌های جشنواره فیلم فجر، در کمتر از ۱ ساعت تقریبا تمام بلیط‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر به فروش رسید. اتفاقی که هرچند تازگی نداشت ولی خبری خوش حال کننده برای مدیران جشنواره ای بود که امسال نیز تامین منابع مالی جشنواره را یکی از دغدغه های اصلی خود می دیدند. جشنواره ای که ۷ میلیارد هزینه دارد و مدیران تا به امروز نتوانستند با اسپانسر درجه اولی برای همکاری قرارداد ببندند.

اولین اقدامی که مدیران جشنواره یا شاید بتوان بهتر گفت شخص محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره انجام داد، اضافه کردن بخش کاخ مردمی به جشنواره امسال بود، کاری که باعث استفاده بهتر تبلیغاتی و مالی از حضور چهره های هنری فیلم ها در جشنواره امسال شد. چرا باید هنرمندانی که مردم برای دیدن آن ها دست و پا می شکنند در بین اهالی رسانه محبوس شوند؟ حیدری هنرمندان را به پردیس ملت آورد و برای آن ها فرش قرمر پهن کرد تا بتواند سری ۱۱ تایی فیلم ها در این سینما را با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به فروش برساند و جالب اینجاست که بلیط های جشنواره در پردیس ملت که گمان بود به دلیل مبلغ بالا با استقبال رو به رو نشود در کمتر از ده دقیقه به فروش رسید.

مدیرانی که از استقبال خوب مردم شگفت زده شده بودند، به ظرفیت بلیطهای پیش فروش شده اضافه کردند تا در بعضی از سالن ها تا ۳۰ درصد افزایش ظرفیت ایجاد شود. کاری که باز هم دوام خاصی نیاورد و تنها چند ساعت دوام آورد. البته دیروز هم حدود 10 درصد به ظرفیت پیش فروش سانس های اول چند سالن از سینماهای نمایش دهنده آثار جشنواره فجر شامل  استقلال، جوان، کورش، زندگی، چارسو، اریکه ایرانیان، پردیس کیان و ماندانا افزوده شد که تمامی این ظرفیت ها نیز در فاصله حدود پنج ساعت به پایان پیش فروش بلیت های جشنواره فروش رفت.

حالا باید دید سی و چهارمین جشنواره امسال که با توجه به حضور چهره های سرشناس سینما ایران و همچنین استقبال خیلی خوب مردم توانسته تا به اینجا شانس خوبی برای موفقیت داشته باشد پگونه به کار خود در ۲۲ بهمن پایان خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.