دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: با توجه به کشف و ضبط ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در ۹ ماهه امسال، نیاز است برای مقابله و مبارزه با انواع مواد مخدر همکاری مردم در این زمینه افزایش یابد.

مبارزه با مواد مخدر در استان اردبیل تشدید می‌شود

به گزارش قدس انلاین  و به نقل ازتسنیم، صادق سروی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به فعالیت‌های مستمر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و نیروهای انتظامی و دستگاه‌های اجرایی استان، در 9 ماهه امسال 750 کیلوگرم مواد مخدر از افراد سودجو کشف و ضبط شده، در این راستا نیاز مشارکت مردمی برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز در سطح استان افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان افزود: باید برای مقابله با اثرات منفی شیوع مواد مخدر و مصون ماندن جوانان از خطرات پیرامون مصرف و فروش مواد مخدر راهکارهای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم را در سطح استان و با همکاری مردم افزایش دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل ضمن تقدیر از زحمات بی‌وقفه نیروی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر در مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در کنار برخورد پلیسی با قاچاقچیان مواد مخدر و مروجان این پدیده شوم فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به افراد جامعه در خصوص مضرات اعتیاد از اولویت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

سروی بیان کرد: در راستای مقابله با مواد مخدر نیاز است نظارت و کنترل بر آرایشگاه‌‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و به‌ویژه باشگاه‌های بدنسازی توسط اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر افزایش یابد چرا که مبارزه با مواد مخدر نیازمند اهتمام جدی مسئولان و مردم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.