در ۱۰ ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۱۷۶ نفر توسط امدادگران هلال احمر خراسان رضوی در حوادث مختلف نجات یافتند.

امدادگران هلال احمر خراسان رضوی به ۲۱۷۶ نفر امداد رسانی کردند
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن تشریح عملکرد این نهاد در بازه زمانی اول فروردین تا پایان دی ماه سال جاری گفت: در این مدت یک هزار و ۵۹۱ حادثه رخ داده است که یک هزار و ۷۳ مورد آن حوادث جاده ای، ۳۸ مورد کوهستان، یک مورد آتش سوزی، ۶۵ مورد خدمات مناسبتی، یک مورد زلزله، سه مورد برف و کولاک،۷ مورد ساحلی،۲۲ مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد هوایی، یک مورد رعد و برق،۱۴۳ مورد شهری،۲۲۱ مورد خدمات حضوری، ۷ مورد ریزش آوار و ۸ مورد صنعتی و کارگاهی بوده است.

سیدمجتبی احمدی افزود: در این حوادث در مجموع آسیب دیدگان ۱۳۵ هزار و ۳۶ نفر بودند که بیشترین حوادث در حوزه خدمات مناسبتی بود که در این خصوص ۱۲۹ هزار و ۵۲۸ نفر دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه هزار و ۷۸۹ نفر دچار حوادث جاده ای و هزار و ۸۹ نفر نیز دچار سیل و آبگرفتگی شدند.

احمدی تصریح کرد: طی ۱۰ ماه گذشته و پس از وقوع این حوادث تعداد دو هزار و ۱۷۶ نفر توسط نجاتگران و امدادگران هلال احمر خراسان رضوی نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۴۹۶ نفر به صورت سرپایی درمان و یک هزار و ۶۸۰ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: نجات یافتگان حوادث جاده ای یک هزارو ۶۸۷ نفر، خدمات حضوری ۱۹۸ نفر، شهری ۱۴۴ نفر و نجات یافتگان خدمات مناسبتی ۱۱۶ نفر و حوادث کوهستان ۱۵ نفر بوده اند که به مراکز درمانی منتقل و یا برخی به صورت سرپایی مداوا شدند.

احمدی گفت: در این عملیات ها هشت هزار و ۴۲۰ نیروی عملیاتی هلال احمر خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.