قائم مقام دبیر جبهه پایداری در زنجان با اشاره به اینکه اتکا به آرا مردم و اجرایی شدن قانون از اولویت‌های اصولگرایان است، گفت: امام راحل از ابتدای ورود خود به کشور به آرا مردم متکی بودند.

 اتکا به آرا مردم و اجرایی شدن قانون از اولویت‌های اصولگرایان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،ابراهیم راسخی عصر امروز در نخستین نشست خبری مجمع اصولگرایان استان در دفتر تسنیم زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) در ابتدا خود نظام را به رای گذاشتند، اظهار داشت: در هیچ جای دنیا این امر اتفاق نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: در همه نهادهای کشوری از انتخاب رهبری تا تمامی مسئولان کشوری به صورت مستقیم و غیرمستقیم متکی به آرا مردم است.

قائم مقام دبیر جبهه پایداری در زنجان یادآور شد: امام راحل با تلاش شبانه‌روزی و تحمل زجر و زندانها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پایه‌گذاری کردند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری طبیعت انتخابات دادن نفسی تازه به ملت است.

راسخی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خبرنگاران نقش کلیدی در آگاه‌سازی مردم و انتخاب درست آنان در انتخابات پیش‌رو دارند.

وی عنوان کرد: عالم بدون خبرنگار امکان‌پذیر نیست و خبرنگاران در توسعه و پیشرفت دنیا نقش کلیدی دارند.

قائم مقام دبیر جبهه پایداری در زنجان با تاکید بر اینکه حزب اصولگرایان متکی به قانون هستند، بیان کرد: اتکا به آرا مردم و اجرایی شدن قانون از جمله محورهای اصلی حزب اصولگرایان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در زمینه اتحاد جبهه پایداری با جبهه اصولگرایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این دو جبهه متحد بوده و هیچ مشکلی در این زمینه در استان زنجان وجود ندارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.