دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌رضوی گفت: تاکنون هنوز لیست‌های افرادی که متقاضی دریافت وام خرید کالای بسته خروج از رکود در خراسان رضوی هستند، اعلام نشده است.

لیست‎‌ متقاضیان تسهیلات خرید کالا در خراسان رضوی اعلام نشده است

به گزارش قدس آنلاین، علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه این آمار برای شعب بانک سپه صد درصد صدق می‌کند، اظهار داشت: بانک‌های دیگر هنوز اطلاعاتی مبنی بر تعداد مراجعان برای دریافت تسهیلات خرید کالا ارئه نداده‌اند و ممکن است برخی از آن‌ها از جمله بانک رفاه کارگران مراجعان محدودی در این حوزه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئول جمع‌آوری اطلاعات افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات خرید کالای بسته خروج از رکود هستند، اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی است، خاطرنشان کرد: تا کنون اطلاعات دقیقی در این حوزه به بانکها اعلام نشده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌رضوی تأکید کرد: به محض ارائه لیست‌ها و مشخص شدن افراد بانک‌های عامل در سطح استان آمادگی ارائه کارت و شارژ آن را داشته و مقدمات آن پرداخت آن به متقاضی را فراهم می‌کنند زیرا تمام زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به این موضوع فراهم شده است.

صادقی با بیان اینکه زیرساخت‌های الکترونیکی برای شارژ کارت خرید کالا مهیا شده، خاطرنشان کرد: ساز و کار خرید کالای ایرانی نیز در این کارت با استفاده از بارکدخوانی در نظر گرفته شده که در واقع یک قرارداد سه جانبه بین بانک خریدار و فروشنده منعقد می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.