پیشنهاد سردبیر

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی گفت: لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی ۱۵ تا ۲۰ بهمن‌ماه مشخص می‌شود.

لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی ۱۵ تا ۲۰ بهمن‌ماه مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدمحسن بنی‌هاشمی ظهر امروز در نشست خبری اصولگرایان استان خراسان‌رضوی، اظهار داشت: صداقت در انتخابات سبب حضور حداکثری مردم خواهد شد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با بیان اینکه صداقت در تمامی فعالیت‌های مردمی لازمه کار است تاکید کرد: اصل صداقت در انتخابات به نظام، کاندیداها و تشکل‌ها مربوط است.

بنی‌هاشمی تصریح کرد: هر زمانی که مردم صداقت را در فعالیت‌ها دیدند با نهایت توان و تلاش در فعالیت‌ها شرکت کرده‌اند در صورتی که مشاهده بی‌صداقتی سبب دوری مردم از انتخابات می‌شود.

وی با تاکید بر حفظ اخلاق اسلامی در انتخابات تاکید داشت: اساس انقلاب اسلامی ایران بر اخلاق اسلامی پایه‌گذاری شده به شکلی که اگر ما به تمام اهداف انقلاب برسیم، ولی اخلاق اسلامی در مملکت حاکم نباشد، می‌توانیم بگوییم که انقلاب اسلامی به نتیجه دلخواه خود نرسیده است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز اگر ما انتخاباتی برگزار کنیم که این انتخابات از هر جهت خوب و عالی باشد اما حاصل آن کاهش اخلاق اسلامی در مردم باشد، ما به اهداف نقلاب نزدیک نشده‌ایم.

بنی‌هاشمی بیان داشت: در انتخابات اگر از دیگران انتظار داریم تا ما را تخریب و ضایع نکنند ما نیز نباید دست به این کار بزنیم و اگر می خواهیم خدمت‌های ما در گذشته دیده شود، نباید خدمات دیگران را سیاه‌نمایی کنیم.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی تاکید کرد: در بحث قانون‌مداری اگر در مملکت ما زیر ساخت‌های قانونی کامل نباشد قطعا حضور حداکثری مردم می‌تواند سبب تخریب شود.

وی افزود: رای‌آوری و توافق اصولگرایی روی افراد دو معیار اصلی برای انتخاب کاندیداهای نهایی اصولگرایان استان است.

بنی‌هاشمی تاکید کرد: اگر ائتلاف در مشهد مقدس با مشکلی برخورد کند، نتیجه داوری به تهران واگذار و نتیجه آن قطعاً مورد قبول همگان خواهد بود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان‌رضوی با اشاره به زمان ارائه لیست نهایی اصولگرایان استان خاطرنشان کرد: لیست نهایی اصولگرایان حدفاصل 15 تا 20 بهمن ماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.