معاون شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

شهرداری مشهد موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد آذری  در نشستی خبری در محل دفتر معاونت مالی شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: معاونت اداری مالی شهرداری مشهد موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

وی با بیان اینکه معاونت مالی و اداری شهرداری مشهد برای 3 سال متوالی موفق به دریافت تندیس بلورین شده است، افزود: امسال معاونت مالی اداری شهرداری مشهد برای چهارمین سال متوالی موفق به ریافت جایزه مالی مدیریت مالی شد.

آذری تصریح کرد: دریافت چنین جوایزی مرهون تلاش همه افراد است و این جوایز در سایه صحت، سرعت، دقت، سلامت، صداقت، امنیت، شفافیت به دست آمده است.

معاون اداری مالی شهرداری مشهد با بیان اینکه برای دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران 183 بنگاه مالی اقتصادی حضور داشته‌اند،گفت:معاونت مالی اداری شهرداری مشهد توانست از بین 44 شرکت دریافت‌کننده تندیس، یکی از دریافت کنندگان  تندیس سیمین جایزه ملی مدیرت مالی بوده است.

آذری با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری‌ها به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: در همین رابطه ارائه‌ گزارش‌های مالی و اطلاع رسانی‌گامی موثر در راستای پاسخگویی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز شهرداری‌ها و به‌ویژه شهرداری مشهد به جدیدترین ابزار مالی تجهیز شده‌اند، عنوان‌کرد: سال‌های گذشته در شهرداری‌ها مسئله اوراق مشارکت و تسهیلات مطرح بود اما امروز بحث اوراق صکوک و سرمایه‌گذاری اقتصادی در شهرداری مشهد مطرح است.

معاون اداری مالی شهرداری مشهد با بیان اینکه امروز نظارت‌های گسترده‌ای از داخل و خارج مجموعه بر شهرداری مشهد وجود دارد، عنوان‌کرد: یکی از سالم‌ترین و شفاف‌ترین سیستم مالی را در بین دستگاه‌ها را شهرداری مشهد دارد که این امر نشان از دقت در امور مالی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مدیران شهری باید اقدامات خود را  براساس درخواست‌های مردم اقدامات خود را هماهنگ کنند، بیان کرد: امروز شهرداری مشهد در سطح کشور از لحاظ تخصصی مالی و حسابرسی حرف برای گفتن در کشور دارد و در همین رابطه شهرداری مشهد آمادگی صدور دانش فنی خود به سایر شهرداری ها را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    0 0
    شهرداری مشهد در از بین بردن پول و وقت مردم رتبه اول را بایددریافت میکرد اللخصوص شهرداری منطقه 9