قدس آنلاین- تبریز: با امضای توافق نامه همکاری بین شهرداری کلانشهر تبریز و دانشگاه علوم پزشکی مراکز سلامت در مناطق مختلف شهر تبریز احداث می شود.

احداث مراکز سلامت و بهداشت در مناطق کم برخوردار تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جلسه کارگروه مشترکی که بین مدیران شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل یافته بود گفت: شهرداری تبریز در راستاي ارتقاي سلامت شهروندان و توزیع متناسب امکانات سلامت محور در نقاط مختلف شهر آماده همکاری با سازمان ها و نهادهای مختلف است.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت احداث مراکز سلامت و بهداشت در نقاط کم برخوردار تبریز گفت: در این زمینه شهرداری تبریز آماده است زمین مورد نیاز برای احداث مراکز سلامت و بهداشت را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد و تا زمانی که این مراکز کارکرد سلامت، بهداشت و درمان داشته باشند در اختیار مراکز سلامت خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این کارگروه با اشاره به همکاری های مختلف شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص احداث تجهیز و تامین نیروی مورد نیاز خانه های سلامت و بهداشت در محلات مختلف تبریز خبر داد.
گفتنی است بر اساس تفاهم نامه ای که مابین شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز منعقد خواهد شد نزدیک 50 مرکز سلامت و بهداشت در مناطق کم برخوردار شهر احداث خواهد شد. بر اساس این تفاهم نامه زمین مورد نیاز برای احداث این مراکز را شهرداری تبریز تامین خواهد کرد و احداث، تجهیز و تامین کادر پزشکی  مورد نیاز این مراکز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.