استاندار چهارمحال و بختیاری از واگذاری پروژه‌های دولتی نیمه‌تمام در این استان به بخش خصوصی خبر داد.

 واگذاری پروژه‌های دولتی نیمه‌تمام به بخش خصوصی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،«قاسم سلیمانی‌دشتکی» هفتم بهمن‌ماه در جلسه کارگروه ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام استان، اظهار کرد: پروژه‌های دولتی نیمه‌تمام در این استان به بخش خصوصی سپرده می‌شود.

وی افزود: براساس تبصره 27 قانون تنظیم دو و طبق دستورالعمل صادر شده از سوی هیئت دولت، پروژه‌هایی که دولت توان تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها را ندارد، باید به بخش خصوصی واگذار شوند.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به این‌که بهره‌برداری از این پروژه‌ها زیر نظر دستگاه اجرایی است، گفت: دولت تقویت بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار داده و از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جزئی خودداری می‌کند.

وی تصریح کرد: مدیران باید از هرگونه نگاه تعصبی و بخشی‌نگری در این زمینه پرهیز و به بخش خصوصی و مردم اعتماد کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هر کدام از مسئولانی که در اجرای این قانون مقاومت کنند، به‌عنوان مدیر متخلف محسوب می‌شوند.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی باید تا روز دیگر شناسایی کنند.

سلیمانی‌دشتکی اظهار کرد: در صورت مقاومت هر کدام از مدیران برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی، بودجه ملی و استانی پروژه مربوطه از سال 1395 قطع می‌شود البته پروژه‌هایی که متقاضی از سوی بخش خصوصی ندارند، تا زمان تعیین تکلیف و واگذاری به بخش خصوصی، اعتبار مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همه واگذاری‌های پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی با حفظ کاربری موجود انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در انجام روند اداری و اجرایی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی به بخش خصوصی، باید شرایط منابع طبیعی و آبخیزداری تا هنگام قرار گرفتن در شرایط فیزیکی مورد نظر، رعایت شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.