امام‌جمعه قیدار گفت: اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه قرار گیرد با همه سوابق خوبی که داشته باشد مانند کسی است که در مقابل معصومین قرارگرفته است، همان طلحه و زبیر زمان است.

کسی در مقابل ولایت فقیه قرار گیرد، همان طلحه و زبیر زمان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر،حجت‌الاسلام سید علی طالبی در خطبه های نماز جمعه قیدار،بابیان اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است ادامه داد: استقلال مهمترین ارمغان انقلاب اسلامی برای کشور ما بوده و به حیات و تاریخ ملت ما در عصر حاضر ارزش بخشیده است.

امام‌جمعه قیدار گفت: همه مسئولان، نخبگان و خواص و  دست‌اندرکارانی که به‌نوعی صاحب قدرت و منصب هستند، باید در جهت رساندن  کشتی انقلاب به مقصد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

حجت الاسلام طالبی  ادامه داد: اگر به هر دلیلی کسانی در نیمه‌راه دچار خستگی و یا دچار رکود روحی، فکری  و یا سیاسی شوند، قطعاً خللی به این حرکت توفنده و پر شتاب وارد نخواهند ساخت.

امام‌جمعه قیدار گفت: تنها مسئله‌ای که اتفاق می‌افتد، این است که از این کشتی خارج و دچار طوفان‌های سهمگین خواهند شد.

حجت‌الاسلام طالبی افزود: زیرا نیروهای تازه‌نفسی این حرکت را به‌راحتی ادامه خواهند داد چون ناخدای این کشتی ولی امر مسلمین است که رابطه‌ی او با ملت ناگسستنی است. تا زمانی که این رابطه اعتقادی وجود دارد هیچ خطری این انقلاب را تهدید نخواهد کرد.

امام‌جمعه قیدار گفت: اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه  قرار گیرد با همه سوابق خوبی که داشته باشد مانند کسی است که در مقابل معصومین قرارگرفته است، همان طلحه و زبیر زمان است.

حجت الاسلام طالبی ادامه داد: انقلاب اسلامی مردمی بود و از مساجد و اماکن مذهبی شروع شد باید گرامیداشت دهه فجر و جشن انقلاب هم با مدیریت و مشارکت پرشور و باشکوه مردم و با محوریت مساجد و اماکن مذهبی صورت بگیرد و مسئولین در این جهت مردم را کمک کنند و همراه با مردم در این مراسمات شرکت کنند.

امام‌جمعه قیدار گفت: عده‌ای به بهانه برجام به‌دنبال بزک کردن چهره منحوس آمریکا هستند که این امری خطرناک است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.