قدس/ حسین پور‌حسین: ۷۰ هزار دانش آموز در ۲۱۳ منطقه آموزش و پرورش کشور و ۱۸ استان، هدایای مقام معظم رهبری را دریافت می‌کنند.

آغاز توزیع ۱۱ هزار هدیه مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان خراسان رضوی

مسؤول توزیع هدایای مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار قدس گفت: 1500 دانش‌آموز دختر و 1500 دانش آموز پسر در فهرست دریافت هدایای مقام معظم رهبری قرار دارند که در 10 روز آینده این هدایا به آنان هدا می‌شود.

علی خزایی با اعلام اینکه در مشهد 11 هزار دست شامل کفش و پیراهن و شلوار پسرانه و کفش و مانتو و چادر دخترانه با اولویت منطقه تبادکان، نواحی یک و پنج و دو آموزش و پرورش به عنوان تبرک به دانش‌آموزان تقدیم می‌شود، گفت: هدف از این هدایا کمک به سبد خانواده‌های آسیب‌پذیر است و گذشته از مسایل مالی بار فرهنگی و معنوی آن و ارتباط عاطفی مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار است.

وی با اعلام اینکه در کل کشور 280 هزار دست لباس در مناطق کم برخوردار میان دانش آموزان توزیع خواهد شد، افزود: بالا بردن سطح علمی دانش‌آموزان، توزیع کتاب‌های کمک آموزشی مورد تأیید آموزش و پرورش و مخاطبان و انجام آزمون‌های آزمایشی در 10 مرحله درباره کنکور و پیشرفت تحصیلی و نصب نرم افزار و سخت افزار آموزشی در مدارس کم برخوردار از دیگر کمک‌های مقام معظم رهبری در طرح‌های هدایای ایشان قرار دارد که 718 مدرسه در 18 استان کشور از آن برخوردار شده‌اند و طرح سلامت در 28 استان کشور در حال اجراست و سالانه 500 هزار سبد کالا میان مادران مناطق کمتر توسعه یافته توزیع می‌شود.

علی‌اکبر صفایی، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی هم به خبرنگار قدس گفت: 11 هزار دانش‌آموزان دختر و پسر از هدایای مقام معظم رهبری در استان استفاده خواهند کرد.

حسین شادکام، معاون هماهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم آغاز اهدای هدایای مقام معظم رهبری اعلام کرد: در استان 15 میلیارد ریال اقلام شامل کفش و پیراهن و شلوار پسرانه و مانتو و کفش و چادر دخترانه میان دانش‌آموزان مناطق محروم مشهد توزیع می‌گردد.

حیدر خوش‌نیت مدیر آموزش و پرورش منطقه تبادکان هم گفت: مقام معظم رهبری با در‌ایت و نگاهی دقیق به مناطق آسیب‌پذیر و کم برخوردار و کمتر توسعه یافته همیشه در جهت کمک به دانش آموزان این مناطق توجه ویژه‌ای داشته‌اند و امسال هم سه هزار دانش‌آموز دختر و پسر از هدایای مقام معظم رهبری برخوردار شده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.