۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: 344744

رانش زمین، ریزش کوه و سقوط سنگ، جاده ارتباطی ایلام - سرابله در محدوده تونل آزادی را بست .

رانش زمین جاده ایلام - سرابله را بست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، این حادثه عصر یکشنبه بدلیل رانش زمین و ریزش کوه در کیلومتر دو جاده ایلام - سرابله نرسیده به تونل آزادی روی داد و این جاده ارتباطی را مسدود کرد.
روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام اعلام کرد: بدنبال وقوع این حادثه عوامل راهداری با همکاری پلیس راه در محل حضور یافته و عملیات پاکسازی جاده آغاز شده ولی امکان تردد وسایل نقلیه از این جاده وجود ندارد.
رئیس پلیس راه استان ایلام هم گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت مالی و جانی نداشته و در زمان رانش زمین و ریزش کوه خودرویی در مسیر ریزش سنگ نبوده است.
سرهنگ محسن ناصری عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: بدلیل احتمال ریزش مجدد کوه و ورود سنگ به سطح جاده و به منظور حفظ جان مسافران، این راه ارتباطی مسدود شده است.
وی یادآور شد: پلیس راه انتظامی استان ایلام به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی با مسدود کردن این جاده از رانندگان وسایل نقلیه خواست از مسیر جایگزین تردد کنند.
سرهنگ ناصری افزود: مسیرهای جایگزین برای رانندگانی که قصد عزیمت به سرابله و لومار را دارند جاده ایلام - ایوان - قلاجه - سرابله و رانندگی که قصد عزیمت به استان کرمانشاه را دارند نیز ار مسیر ایلام - ایوان - اسلام آباد غرب تردد کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.