قدس آنلاین- تبریز: تیم ماشین‌سازی تبریز با برتری برابر نفت آبادان موقعیت خود را در جدول بهبود بخشید.

ماشین‌سازی سودای لیگ برتر دارد/ برتری تیم کهن آذربایجان برابر بزریل ایران

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ایران عصر امروز تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان نفت آبادان بود که این بازی در پایان با دو گل به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد با برتری تیم ماشین‌سازی آغاز شد و در دقیقه 33 توسط محسن دلیر به گل اول خود دست یافت.

برتری ماشین‌سازان در نیمه دوم نیز تداوم داشت و یوسف سیدی در دقیقه 65 گل دوم سبزپوشان را به ثمر رساند تا خیال همه بابت پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی راحت شود.

در این بازی تیم ماشین‌سازی تبریز نسبت به حریف خود برتری داشت، اما نفت آبادان در دقایق پایانی حملات پراکنده‌ای برای جبران گل خورده انجام داد که نتیجه‌ای برای این تیم نداشت.

در نهایت این بازی با برتری دو گل به سود تیم ماشین سازی تبریز به اتمام رسید. جالب اینکه هر دو گل ماشین سازی توسط بازیکنانی به ثمر رسید که در نیم فصل به این تیم پیوسته بودند.
محسن دلیر از سیاه جامگان مشهد و یوسف سیدی از گسترش فولاد به تبریز ماشین‌سازی تبریز انتقال یافته بودند.

این سومین برد تیم ماشین‌سازی با هدایت رسول خطیبی است. ماشین‌سازی پیش از این برابر تیم‌های فولاد یزد و آلومینیوم اراک به برتری دست یافته بود.

با این برد ماشین‌سازی تبریز 39 امتیازی شده و هر چند همچنان در رده پنجم جدول قرار دارد، اما فاصله خود را با چهار تیم اول جدول کاهش داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.