دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: دو هزار و ۸۴۸ پروژه کشاورزی با سرمایه یک هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 ۲ هزار و ۸۴۸ پروژه کشاورزی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم،شاهرخ رمضان نژاد با اعلام این مطلب افزود:با بهره برداری از این پروژه ها،17 هزار و 220 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد و 83 هزار و 381 خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، بیشترین پروژه های افتتاحی در ایام دهه مبارک فجر را پروژه های حوزه آب و خاک با یک هزار و 853 مورد اعلام و اضافه کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح های روش های نوین آبیاری،تجهیز و نوسازی اراضی،شبکه های آبیاری و... در پایداری تولیدات کشاورزی،اجرای طرح های بهره برداری بهینه از منابع آب و حفظ و غنی سازی خاک در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

رمضان نژاد اظهار داشت: پس از حوزه آب و خاک،پروژه های حوزه تولیدات دام و طیور با 445 مورد،تولیدات گیاهی با 152 مورد و صنایع کشاورزی با 117 مورد به ترتیب بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی در ایام دهه فجر امسال خواهد بود.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد:استان های کردستان با 327 پروژه،آذربایجان غربی با 253 پروژه و سیستان و بلوچستان با 215 پروژه،به ترتیب بیشترین پروژه های افتتاحی دهه فجر در سال جاری را به خود اختصاص داده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.