قدس آنلاین- يزد: ماموران پليس آگاهي استان يک باند حرفه اي را با ۲۹ فقره کيف¬قاپي و سرقت مغازه دستگير و به دادسرا معرفي کردند.

انهدام باند سارقان با ۲۹ فقره سرقت در يزد

به گزارش قدس آنلاین از يزد، رئيس پليس آگاهي استان يزد گفت: با توجه به سرقت هاي انجام شده در محدوده خيابان کاشاني و همچنين سرقت مغازه در خيابان "اميرآباد" و انقلاب" شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "عليرضاخالقي" ادامه داد: ماموران پليس با استفاده از دوربين­هاي مداربسته سطح شهر موفق به شناسايي يکي از مجرمان سابقه­دار شده و وي را دستگير کردند.

وی گفت: متهم در بازجويي هاي اداره پليس به انجام سرقت و کيف­قاپي در سطح شهر يزد با همدستي سه تبهکار ديگر اعتراف کرد و دستگيري همدستان وي نيز در دست اقدام قرار گرفت.

خالقي گفت: کارآگاهان پليس با انجام کار ميداني و پليسي سه همدست ديگر اين متهم را نيز دستگير و به اداره پليس منتقل و تحت بازجويي قرار دادند؛ متهمان در بازجويي هاي پليسي به 29 فقره سرقت و کيف قاپي اعتراف کردند.

وي خاطرنشان کرد: اعضاي اين باند سرقت در خيابان­هاي "اميرآباد"، "انقلاب"، محدوده "خيابان کاشاني"، "ساعت مارکار" و همچنين بلوار "طالقاني" اقدام به کيف قاپي و سرقت مي کردند که با تلاش و هوشياري ماموران پليس شناسايي و دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان افزود: همکاري شهروندان با پليس در پيشگيري و کشف جرم و همچنين دستگيري تبهکاران نقش بسيار مهمي را دارد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.