معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: ۲۴۳ پروژه ملی همزمان با دهه فجر با اعتبار ۵۳۸ میلیارد تومان در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود.

۲۴۳ پروژه ملی در خراسان‌رضوی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمد مقدوری ظهر امروز در نشستی‌خبری پیرامون تشریح برنامه‌های دهه فجر در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: در دهه فجر سال گذشته، هزار و 484 پروژه با اعتبار هزار و 63 میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری رسید این در حالی است که تعداد پروژه‌های امسال با توجه به تنگناهای مالی به 2 هزار و 207 میلیارد تومان میلیارد تومان ارتقاء یافت.

وی افزود: امسال همزمان با دهه فجر در خراسان‌رضوی یک‌هزار و 277 پروژه 33 دستگاه اجرایی و 36 شهرداری استان با اعتباری افزون‌ بر 2 هزار و 207 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی بیان کرد: از تعداد یک‌هزار و 277 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر 243 پروژه ملی با اعتبار 538 میلیارد تومان، 40 پروژه ملی استانی با اعتبار 42 میلیارد و 900 میلیون تومان  و 169 پروژه استانی با اعتبار 68 میلیارد و 700 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مقدوری تصریح کرد: اعتبار مابقی 829 پروژه نیز یک‌هزار و 557 میلیارد تومان است که از محل منابع داخلی و تسهیلات تامین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی در 10 ماهه امسال 30 درصد بوده است، عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در خراسان رضوی متناسب بوده و از برنامه‌های تدوین شده عقب نیستیم.

وی خاطرنشان‌کرد: مباحث کلان زیربنایی و برنامه‌ریزی در چشم انداز افق 1420 تا 1425 خراسان‌رضوی از 6 ماه گذشته آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی عنوان کرد: حوزه بهداشت و درمان، میراث‌فرهنگی و تاریخی، توجه به فصل عمران شهری، مبلمان و هوشمندسازی شهری از جمله اولویت‌های معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.