رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب تمامی تصمیمات کشور را اتخاذ می‌کردند.

مستشاران آمریکایی قبل از انقلاب تمامی تصمیمات کشور را اتخاذ می‌کردند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در همایش بصیرتی ارکان حلقه‌های صالحین در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد اظهار داشت: ادامه دهنده راه انقلاب در کشور‌های عراق، یمن، افغانستان و سوریه بود و مجاهدین در این کشور‌ها توانستند در عین محاصره‌ها مقاومت کنند و به پیروزی نائل آیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رئیس جمهور آمریکا سال 94 در مقابل خبرنگاران گفت تحریم ‌علیه ایران به نتیجه نمی‌رسد و راهی جز مذاکره نیست، وزیر خارجه آمریکا در کنگره آمریکا در جواب افرادی که می‌گفتند چرا مذاکره کردید گفت ما راهی جز مذاکره نداشتیم، آمریکا دریافته بود که پروژه ترور و جنگش با شکست مواجه شده است؛ تنها کشور که در جنگ عراق با ایران به صورت مستقیم مداخله کرد آمریکا بود که تمام تلاش خود را در حوزه سلطه جنگ نظامی و سیاسی اعمال کرد تا ما را به شکست محکوم کند ولی این ما بودیم که آن‌ها را شکست دادیم.

نقدی با تاکید بر اینکه دشمن بر آن است نفوذ فردی وجریانی را در کشور دامن زند، گفت: بنا به گفته رهبری مذاکره به معنای نفوذ است، نفوذ فردی این است که فردی را مثل جیسون رضاییان که ظاهرا خبرنگار واشنگتن پست است را به کشور وارد سازند و در مقابل دستگیری‌اش بگویند که در ایران آزادی بیان وجود ندارد و مردم جهان را علیه سیاست‌های ایران بشورانند؛ غرب با ادامه جریان سازی برای آزادی این فرد یک میلیون و هفتصد میلیون دلار از درآمد‌های بلوکه شده ایران را آزاد کرد، می‌تواند در این بخش به اهمیت این روزنامه نگار برای آمریکا پی برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برخی مسئولان بنا به سوگندی که در دفاع از قانون اساسی خورده‌اند باید خود را مکلف و دغدغه مند بدانند ولی علاوه بر اینکه از قانون دفاع نمی‌کنند تنها نشسته‌اند و روزنامه‌ها را تحلیلی می‌کنند، تاکید کرد: آمریکایی‌ها بنایشان بر نفوذ است، یکی از راه‌های نفوذ حضور جیسون رضاییان بود که درقالب فردی عادی نفوذ کند، اطلاعاتی ببرد، بر تصمیمات اثر بگذارد و  مباحثی را لقاء کند؛ نباید از نفوذ فردی غافل بود در این نفوذ افراد در طی 48 ساعت علیه یکدیگر حرف می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ القاء می‌کند که حرف‌ها و گفته‌های آمریکا خوب است و باید همانند آن‌ها زندگی کرد، این عقیده که آمریکا خوب شده و آنی نیست که امام(ره) بدان اشاره داشته است و می‌گویند امام(ره) به آمریکا به چشم دشمن نمی‌نگریسته‌اند.

نقدی افزود: یکی از حرف‌های القاء شده این است که آمریکا عوض شده و آمریکای دیگری است و هزینه کرده‌اند که بگویند آمریکا و جنایاتش در گذشته فراموش شده است و از همه فتنه‌ها، جنگ‌ها و خون شهدا گذشته‌ایم ولی امروز بر این باوریم که آمریکا عوض شده است. یکی از گفته‌های نفوذ جریانی این است که با آمریکا سازش کنیم و بگویند پیشرفت در گرو ارتباط با آمریکا است، ما دستاورد‌های زیادی پس از انقلاب داشته‌ایم ولی در 50 سالی که آمریکا بر کشور ما تسلط داشت اکثریت بی‌سواد بودند و دکتر‌های کشور بنگلادشی بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: اگر بنا بود که دوستی با آمریکا موجب پیشرفت شود ما در آن 50 سال پیشرفت می‌کردیم ولی در حال حاضر که 37 سال است با آمریکا دشمن هستیم توانسته‌ایم به فضا موشک پرتاب کنیم و در جهان نام آور باشیم، اگر ارتباط با آمریکا موجب پیشرفت است پس چرا کشور‌هایی که دوست آمریکا هستند این قدر حالشان بد و بدبخت هستند.

وی در بیان افت رتبه‌های ایران عنوان کرد: افزایش بیکاری، افزایش تعطیلی کارخانه‌ها، کاهش رتبه علمی و کاهش رتبه ورزشی از جمله رخ داد‌هایی است که اخیرا داشته‌ایم؛ نفوذ جریانی القاء می‌کند که زندگی خوب در گرو سبک زندگی غربی است و اقتصاد و رفاه در گرو ارتباط با آمریکا است، اگر ما با آمریکایی‌ها سازش کنیم منطق انقلاب زیر سئوال می‌رود، یکی از کار‌های نفوذی‌ها این است که پیروزی‌ها انقلاب را به نفع خود مصادره کنند؛ انقلاب اسلامی به دلیل آنکه با سرعت پیش می‌رود موجب نگرانی دشمن و غرب می‌شود.

نقدی تاکید کرد: غرب از اربعین و شهید زکزاکی و راهپیمایی‌ها در نیجریه می‌ترسد و وحشت زده‌است ، از اینکه ما در خط پیروزی هستیم میترسد و از جریان پرشتاب اسلام شتاب زده‌ است و می‌خواهند ما را از داخل بپوسانند. یکی از نفوذگاه‌های مهم مجلس است و برآن هستند از طریق نمایندگان خوش بین به آمریکا، راه نفوذ را پیش بگیرند، اگر این نمایندگان به مجلس ورود پیدا کنند کار ما ساخته است، نفوذ ناپذیری یکی از شاخصه‌های مهم انتخاب نماینده اصلح است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه نیروهای ضد استکباری باید با هم منسجم شوند گفت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند دوره حساسی است و آمریکا به این مجلس چشم دوخته است، مبادا زمینه نفوذ در ارکان کشور فراهم شود، نیرو‌های ضد استکباری باید با هم منسجم شوند، نباید راه نفوذ در مجلس آینده حتی برای یک نفر هم فراهم شود. استمرار پیروزی‌های انقلاب به واسطه مقاومت است و سازش نمی‌تواند راه انقلاب را محقق سازد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    ادعای عربستان: با خطر تروریسم از طرف ایران روبرو هستیم درپاسخ به عادل الجبیر وزیرخارجه عربستان سعودی جنایتکارشماره یک جنایات صدام ارسوی سران نجس حشی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات تروریست ها درمدت 17 سال در افغانستان و پاکستان ازسوی عربستان جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات تمام تروریست ها درمدت 6 سال درسوریه وعراق ومنطقه ازسوی عربستان جنایتکارمورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات ترکیه درمدت 6 سال است درسوریه وعراق ومنطقه ازسوی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات القاعده وداعش دریمن ازسوی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات القاعده وداعش درلیبی ومصرازعربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات رژیم صهونیستی درنوارغزه وفلسطین ازسوی عربستان سعودی مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات آمریکا وانگلیس دریمن با کمک مالی عربستان مورد حمایت قرارمی گیرد. جنایات آمریکا وانگلیس درمدت 6 سال درسوریه ویمن با کمک مالی عربستان مورد حمایت قرارمی گیرد. دنیا دربرابرجنایات سران عربستان سکوت نکنند. آل سعود بای به همه ملت های مسلمان پاسخگو باشد. حادثه منا درطول تاریخ بی سابقه بوده است. دولت سعودی حامی تروریست ها است. آل سعود توان مدیریت حج را ندارد. آل سعود برای اسلام خطراست. عربستان، بزرگترین خطر برای مسلمانان است. ما هرگزهمدستی آمریکا وهم پییمانش با تروریستها را فراموش نمی کند. ما هرگز همدستی آمریکا با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد. ما هرگز همدستی عربستان سعودی با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد. ما هرگز همدستی قطر با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد. ما هرگز همدستی ترکیه با تروریست ها در سوریه را فراموش نخواهد کرد.
  • رزمنده IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    آل سعود برای اسلام یک فاجعه است. عربستان سعودی درمنطقه به بن کامل رسیده است. ارتش عربستان هیچ تفاتی با گروه های تروریستی دیگرندارد. تجاوزگری های سعودی ها با چراغ سبزآمریکا صورت گرفته است. آل سعود لیاقت مدیریت حج را ندارد. تجاوز شاهزاده سعودی به زنان خدمتکار. آل سعود نوکرآمریکاست. باید انتقام خون این جنانباختگان ازآل سعود گرفته شود. عربستان درفاجعه منا بی کفایتی وبی لیاقت خود را نشان داد. آل سعود بداند فاجعه منا عذرخواهی حل نمی شود. فاجعه منا نتیجه بی مسئولیتی رژیم آل سعود است. دنیا دربرابرجنایات آل سعود سکوت نکند. آل سعود نمی تواند برفاجعه بزرگ منا سرپوش گذارد. آل سعود باید پاسخگوی بی کفایتی خود باشد. فاجعه منا برگ دیگری ازحمایت های رژیم ال سعود بود. فاجعه منا نتیجه مدیریت اشتباه مقامات عربستانی بود. رژیم آل سعود بداند فاجعه منا عمدی بوده است با عذرخواهی حل نمی شود. آل لیاقت خاد می حرمین شریغین را ندارد. آل سعود باید دردادگاه های بین المللی محاکمه شوند. حکام رژیم آل سعود درمسلمان کشی و کودک کشی و آدم کشی با صهیونیست ها رقابت می کنند. که حرف دل مظلومان و مسلمانان
  • رزمنده IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    عربستان جنایتکارشماره یک، دریک روزه درمکه ده هزار حاجی ها را قتل عام کرده. عربستان جناییتکاردرجه یک درمدت 10 ماه است بیش از 10 هزار نفر انسان های بی گناه را دریمن قتل عام کرده. سعودی ها جنایتکاردرمدت 6 سال است درسوریه وعراق ولبنان و... بیش از998 هزارنفر انسان های بی گناه را با همدستی تمام تروریست ها وپشتیبانی آمریکا قتل عام کرده است وهمچنان نیز ادامه می دهد.
  • رزمنده IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    تا زمانی که مردم مظلوم توسط آمریکا وعربستان وقطر وترکیه با همدستی تمام تروریست ها در سوریه کشته می شوند، مذاکرات با حامیان تروریست ها فایدهای ندارد.
  • رزمنده IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    0 0
    روستاهای میان حلب و مرز ترکیه تحت تسلط ارتش سوریه قرار گرفت. شماری از غیر نظامیان درحملات هوایی ترکیه به عراق کشته شدند. ترکیه ازتکفیری ها بدتراست. ترکیه همان داعش است. ترکیه همان مخالفان سوری است. ترکیه همان ارتش آزاد است. ترکیه همان جبهه النصره است. ترکیه همان شورشیان سوری است. ترکیه، هیچ فرقی با تمام تروریست ها ندارد. سوریه وعراق و به ویژه کشورهای اسلامی درمورد جنایت های وخیانت های وتجاوز های کشورترکیه درمدت 6 سال است کوتاهی کرده است . حمایت ترکیه درمدت 6 سال ازتروریست ها، تجاوز به کشورهای اسلامی است. ترکیه درجنایت های تروریست های شریک است. جنایات ترکیه ازسوی نهاد های بین المللی خیانتکارمورد حمایت قرارمی گیرد.