نهمین یادواره سرداران و ۷۵ شهید مخابرات و بی سیم چی استان گلستان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر در مسجد امام محمد باقر (ع) لشکر ۳۰ پیاده گرگان برگزار شد.

یادی از پیام آوران پیروزی های دوران دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، معاون فناوری و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح کشور روز پنجشنبه در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهیدان مخابرات و بی سیم چی، گفت: شهدای مخابرات و بی سیم چی در هشت سال دفاع مقدس جزو نخستین کسانی بودند که پیام پیروزی رزمندگان را در مقابل دشمن، اعلام می کردند.
سردار محمد آقاکیشی اضافه کرد: گروه های بیسم چی نقش مهمی در برقراری ارتباط بین جبهه ها و پشت جبهه در دوران دفاع مقدس داشتند و جانفشانی آنها باید برای نسل های آینده بازگو شود.
وی همچنین در وصف رشادت شهدای بی سیم چی به بیان تلاش های آنان در برخی عملیات پرداخت و خطاب به خانواده های معظم شهدای شرکت کننده در این آئین گفت: شما باید به فرزندان خود ببالید زیرا که با رشادت و جانفشانی، نقش خود را در پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مختلف دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

*دشمنان تلاش دارند مانع از صدور انقلاب شوند
معاون فناوری و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح کشور همچنین گفت: امروز دشمنان نظام با توطئه های جدید تلاش دارند تا از صدور انقلاب به سایر کشورها جلوگیری کنند.
وی افزود: اما دشمنان باید بدانند که ندای انقلاب و تفکر امام خمینی (ره) در کشورهای مختلف طنین انداز شده است.
سردار آقاکیشی اضافه کرد: امروز اقتدار کشور ایران در حدی است که وقتی در مجامع جهانی نشستی برای مسایل منطقه ای برگزار می شود، نقش جمهوری اسلامی پررنگ دیده می شود.
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز با تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
سردار حسین کریمی اول افزود: بیداری اسلامی یکی از مولفه های انقلاب امام خمینی (ره) است که امروز به دنیا صادر شده و تشکیل هسته های مقاومت در برابر دشمنان از جمله دستاوردهای آن بوده که خاری در چشم دشمنان به ویژه رژیم غاصب اسرائیل شده است.
وی اضافه کرد: باید قدردان نظام، انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا با تبعیت از ولی امر مسلمین باشیم.

* در هنگامه انتخابات مراقب توطئه دشمنان باشیم
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: در این عرصه باید مراقب دشمن و توطئه های جدید دشمنان نظام بوده و در این راه باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشیم.
در این آئین معنوی روحانیان، مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، کارکنان سپاه، لشکر 30 پیاده گرگان حضور داشتند.
استان گلستان در دوران دفاع مقدس حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.