مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: تا پایان سال آینده با اتمام عملیات گازرسانی به بیش از ۴۴ روستای این استان به شبکه گاز سراسری متصل می‌شوند.

۴۴۴ روستای اردبیل تا پایان سال ۹۵ گازرسانی می شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، فیروز خدایی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای این استان افزود: برای گازرسانی به این تعداد روستا اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی استان اردبیل در بحث گازرسانی شهری و روستایی جزو استان های پیشرو در کشور برشمرد و یادآور شد: این استان هم اکنون در بحث جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی سه درصد از متوسط کشوری بالاتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه در حال حاضر عملیات گازرسانی به بیش از ۳۸۰ روستای استان در دست اجرا است، تاکید کرد که هم اکنون ۷۱ درصد خانوارهای روستایی این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی این رقم را در مناطق شهری بیش از ۹۹.۵ درصد عنوان کرد و ادامه داد: تا ابتدای زمستان امسال بیش از ۴۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی استان مشترک این شرکت بوده اند که این رقم همچنان در حال افزایش است.

خدایی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای استان طی دهه فجر امسال تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی طی این ایام عملیات گازرسانی به ۲۲۲ روستای دیگر با برآورد هزینه ۵۲ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی در تشریح برنامه های افتتاحی این شرکت در دهه فجر عنوان کرد: در این ایام عملیات گازرسانی به ۸۵ روستای استان اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.