قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵ هزار تن انواع فرآورده دامی از ایلام به عراق صادر شده است.

صادرات ۲۵ هزار تن فرآورده دامی از ایلام به عراق

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، وهاب پیرانی با بیان اینکه همه روزه انواع فرآورده های دامی شامل گوشت قرمز منجمد، تخم مرغ خوراکی، آلایش مرغ، گوشت بوقلمون و ماهی با نظارت بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی استان به کشور عراق صادر می شود، اظهارداشت: برای اولین بار 419 تن مرغ منجمد تولیدی استان ایلام به کشور عراق صادر شده و اقداماتی در راستای افزایش صادرات مرغ منجمد تولیدی استان در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون حدود 25 هزار تن انواع فرآورده دامی از ایلام به عراق صادر شده است، افزود: در مدت مذکور 4200 رأس دام سبک پرواری نیز از استان ایلام به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام همچنین به ترانزیت 316 تن گوشت مرغ منجمد و 620 هزار جلد سالامبور گاوی و گوسفندی با نظارت بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی استان ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیشترین فرآورده های دامی صادراتی به کشور عراق از مرز مهران شامل تخم مرغ خوراکی با بیش از 16 هزار تن و گوشت مرغ منجمد با بیش از 8 هزار تن بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.