همزمان با ایام الله دهه فجر نمایشگاه کتاب «انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)» در سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب برپا شده است که از ابتدا تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

برپایی نمایشگاه کتاب «انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)» در خوشاب

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایکنا،قدرت‌الله کشوری، مسئول کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب «انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)» از اول تا پایان دهه فجر در سالن کتابخانه شهدای سلطان آباد دائر است، تصریح کرد: علاقه‌مندان به عضویت کتابخانه در سلطان آباد می‌توانند به صورت نیم بها دراین ایام به عضویت کتابخانه در بیایند و از حدود 15 هزار جلد کتاب بهره ببرند.

در حال تکمیل/////برگزاری نمایشگاه کتاب«انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)» در خوشاب

وی با بیان اینکه از برنامه‌های دهه فجر امسال برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع امام خمینی(ره) و کودکان است اظهار کرد: برای اولین بار در شهرستان تمام مراجعان به کتابخانه شهدای سلطان آباد بدون عضویت و رایگان می‌توانند با نصب نرم‌افزار کتابخانه بر روی گوشی‌های نسل جدید از هزار و 700 جلد کتاب در موضوعات مختلف اخلاق، داستان، تفسیر قرآن، ادبیات، خانواده، دفاع مقدس، زندگانی ائمه اطهار(س)، آموزش رایانه، نرم‌افزارها و ... از کتابخانه دیجیتال استفاده کنند.

در حال تکمیل/////برگزاری نمایشگاه کتاب«انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره)» در خوشاب

کشوری با بیان اینکه در نظر داریم با استفاده از دستگاه بلوتوث سنتر که تا شعاع یک‌صد متر برد دارد، در فضای مساجد و قبل از نماز جمعه فرهنگ کتابخوانی را گسترش دهیم، گفت: در این راستا باید از تکنولوژی نوین برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و بالابردن فرهنگ جامعه استفاده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.