قدس آنلاین – سبزوار : بیمارستان حشمتیه سبزوار و همزمان با چندین طرح در استان خراسان رضوی توسط رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

رییس جمهور بزرگترین بیمارستان غرب استان خراسان رضوی را افتتاح کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار معاون درمان وزیر بهداشت در این مراسم گفت: بیمارستان ۲۴۵ تختخوابی در ۱۹هزار مترمربع ساختمان و با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیارد تومان پذیرای بیماران خواهد بود.

 محمد حاجی آقاجانی با بیان اینکه این بیمارستان دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی است افزود : وجود بخش های جراحی قلب گوش و حلق،چشم پزشکی و دارا بودن بخش ICU نوزادان و بزرگسالان از ویژه گی های این بیمارستان است.

 وی همچنین با بیان اینکه ۵۵۰نفر پرسنل دربیمارستان حشمتیه سبزوار به کارگیری شده اند تصریح کرد: این بیمارستان دارای ۷۰نفر عضو هیئت علمی بالینی است.

 وی  با اشاره به تاسیس بیمارستان های جدید از کمبود تخت بیمارستانی در کشور نسبت به میانگین منطقه خبر داد و یادآورشد : وزارت بهداشت با در پیش گرفتن دو طرح نوسازی بیمارستان های فرسوده و ساخت بیمارستان های جدید سعی در جبران این کمبود دارد.

دبیر ستاد طرح تحول نظام سلامت با اشاره به ساخت بیمارستان های جدید در کشور اظهارداشت: تا پایان سال جاری ۵۵بیمارستان جدید با ۴۱۰۰تخت به بهره برداری خواهد رسید

و انشاءا... ، سال آینده  نیز ۵۷۰۰تخت در ۶۵ بیمارستان کشور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که ۲۵۰۰ تخت آن در مناطق محروم خواهدبود. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.