عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه کشور نباید بازار مصرفی کالای خارجی شود، گفت: دولت فضا را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کند.

کشور نباید بازار مصرفی کالای خارجی شود/دولت فضا را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کند

به گزارش قدس آنلاین ،بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها و تأثیر مثبت آن بر اقتصاد کشور، گفت: اتفاقات ناگواری که در صنعت، معدن، تولید و اشتغال کشور رخ داده به این زودی‌ها قابل حل و جبران نیست، این واقعیتی است که ما با آن مواجه هستیم.

وی افزود: دولت در فضای ایجاد شده پس از برداشته شدن تحریم‌ها باید به سمت فعال کردن بخش خصوصی در عرصه تولید گام بردارد و فضا را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کند و تلاش خود را در این راستا بکار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: ما به هیچ وجه معتقد به واردات کالاهای خارجی و تبدیل کشور به بازار مصرفی برای این کالاها نیستیم؛ ما باید خود تولیدکننده قطعات در داخل کشور باشیم.

نعمتی در پایان گفت: به عنوان مثال در بحث خودرو باید پلت‌فرمی که وارد کشور می‌شود توسط ایران خودرو و بخش خصوصی تولید شود، قطعات باید در داخل کشور و توسط قطعه‌سازان داخلی تولید و عرضه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.