رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۷۵ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در ۱۷۵ نقطه خراسان‌ رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های پایانی ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن،‌ اظهار داشت:‌ امسال راهپیمایی 22 بهمن با همان عظمت و شکوه هرساله در 175 نقطه استان، بخش‌ها و مراکز دهستان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:‌ امسال راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در 96 منطقه استان خراسان رضوی، 68 بخش و 28 شهرستان تدارک دیده شده که در مشهد از میدان 15 خرداد واقع در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم مطهر از ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:‌ با تدابیری که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات، شهرداری و سازمان اتوبوسرانی صورت گرفته است، سرویس‌دهی از ساعت 7 تا 9 صبح به صورت رایگان و همچنین قطار شهری هم به همراه مجموعه اتوبوسرانی از ساعت 7 تا 9 صبح اقشار مختلف مردم را تا خیابان امام رضا(ع) محل راهپیمایی سرویس می‌دهد که 100دستگاه اتوبوس برای دانش‌آموزان، 30دستگاه برای خانواده‌های شهدا و 400 دستگاه عمومی جهت سرویس دهی قرار داده شده است.

سلطانی عنوان کرد:‌ تقاضا داریم ادارات،‌ نهادها و اقشار مختلف مردم سعی کنند، به‌طور کامل راهپیمایی را انجام دهند و با یک شکوه و عظمت خاص به‌مانند هر ساله این اجتماع عظیم را تشکیل دهند و سعی کنند در طول مسیر منسجم و یکپارچه حرکت کنند و در طول مسیر توقف نکنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد‌: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی سمت راست خیابان امام رضا(ع) برای برادران و سمت چپ برای خواهران جانمایی شده است؛ تا از این مسیرها راهپیمایی 22 بهمن انجام شود همچنین در انتهای مسیر از ورودی باب الرضا برادران و باب الجواد خواهران به صحن جامع رضوی حرم مطهر مشرف می‌شوند.

وی عنوان کرد:‌ با این حال در پایان مراسم تظاهرکنندگان از بیانات حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در صحن رضوی حرم مطهر استفاده می‌کنند، لذا اگر شرایط جوی آب و هوایی این‌گونه نبود، مجبور می‌شویم این مراسم را در رواق امام خمینی(ره)‌ و رواق دارالرحمه برگزار کنیم و قبل از سخنران نیز سید عبدالحمید القوصی از علما و انقلابیون کشور یمن نیز سخنرانی می‌کند.

سلطانی تصریح کرد:‌ در طول مسیر راهپیمایی با تدابیری که صورت گرفته توسط شهرداری، شرکت برق و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بلندگوهای بی‌سیم نصب می‌شود و هیچ ماشین صوتی در طول مسیر وجود نخواهد داشت، همچنین انتظامات فیزیکی با نیروی انتظامی است و انتظامات برادران و خواهران با نیروهای بسیج صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.