رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره) بابل از خرید دستگاه انتروسکوپ با کاربرد بررسی بیماری‌های روده باریک برای نخستین‌بار در شمال کشور با مشارکت یک خیر خبر داد.

خرید دستگاه ۱۱۰ میلیون تومانی برای بیمارستان بابل

به گزارش قدس آنلاین محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان بابل با اشاره به خرید دستگاه انتروسکوپ با کاربرد بررسی بیماری‌های روده باریک برای نخستین‌بار در شمال کشور با مشارکت یک خیر بابلی اظهار کرد: تجهیزات پزشکی کارآمد جزء مهمی از ارائه خدمات تشخیص درمانی هستند.

وی با اشاره به اینکه خلأ مشارکت خیران در تهیه تجهیزات پزشکی احساس می‌شود، افزود: بیماری‌های گوارشی از جمله بیماری‌های شایع منطقه شمال کشور است که در چند سال اخیر سهم بزرگی از علت مرگ‌ومیر و ناتوانی را به‌ خود اختصاص داده است که بیماری‌های روده باریک به‌ علت سخت‌تر بودن دسترسی برای بررسی، کمتر تشخیص داده شده است چرا که توان و امکانات بررسی این قسمت در شمال ایران وجود نداشت و بیماران زیادی به ناچار به تهران ارجاع می‌شوند.

رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی (ره) بابل تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابل اقدام به خرید دستگاه انتروسکوپ با مشارکت نیکوکار بابلی برای این مرکز کرده و این توان را برای بررسی بیماری‌های روده باریک کسب کرده است و آماده خدمات‌رسانی به مردم فهیم است.

صادقی اضافه کرد: در خرید دستگاه انتروسکوپ خیر حسینی و خانواده محترم پدری وی بخش مهمی از هزینه دستگاه را متقبل شدند تا با به‌کارگیری آن و دعای خیر بیماران باعث خیر و برکت در زندگی و سعادت آنها شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.