عضو شورای شهر تبریز گفت: سال ۹۵ سال سختی برای شهرداری تبریز خواهد بود و از نظر مالی باید با احتیاط حرکت خواهیم کرد.

 سال ۹۵ سال سخت مالی برای شهرداری تبریز است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،سعید محدث در جلسه امروز شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه سال 95 سال سختی برای شهرداری تبریز خواهد بود اظهار داشت: من از دو سال گذشته به‌ صورت مکرر تأکید کرده‌ام که از این ریخت‌ و پاش مالی در بودجه‌ریزی توجهی نکرده‌اند و در سال 95 از نظر مالی دست‌ به‌ عصا حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: ما نباید جور تنبلی برخی از ادارات و سازمان‌های دولتی را بکشیم که نمی‌خواهند از تهران بودجه دریافت کنند، و ما به‌ جای وظیفه آنان پروژه‌هایشان را تکمیل کنیم.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به‌ ضرورت آماده‌سازی برای «تبریز 2018» در حوزه گردشگری گفت: باید از خودمان شروع کنیم و ساختمان فعلی شورای شهر را که در محل عمارت تاریخی ساعت واقع‌ شده است را تخلیه کنیم، متأسفانه دو سال است که مرتب سخن از تخلیه این ساختمان به میان آید ولی اقدامی عملی انجام نمی‌شود.

وی افزود: یکی از بناهای محور گردشگری توریست‌های داخلی و تبریز در سال 2018 در بازار تبریز که از بازار شروع‌ شده و از میدان ساعت تداوم می‌یابد.

محدث خاطرنشان کرد: برای «تبریز 2018» باید یک دفتر در تهران برای جمع‌آوری اعتبارات مالی و بودجه تأسیس کنیم تا بتواند از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به نفع تبریز بودجه دریافت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.