خبرهای کوتاه و خواندنی هر روز که شاید در میان انبوه خبرهای روزانه از دید شما پنهان مانده است را در بسته خبری برفک قدس آنلاین بخوانید. ما اسم آنها را مینمال خبر گذاشته ایم.این هم از هفتمین بسته خبری برفک که مینیمال خبرهای ۲۵ بهمن را برای شما آورده است.

حمله متفاوت ایرانیان به صفحه شخصی یک بدنساز/ شب زنده داری برای خرید بلیط جشنواره

حمله متفاوت ایرانیان به صفحه شخصی یک بدنساز

جی کاتلر قهرمان چهار دوره قهرمان مستر المپیا و یکی از اسطوره‌های بدنسازی دنیا، از هواداران ایرانی‌اش تشکر کرد.

او صبح امروز در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، تصویری از خود در کنار یکی از دوستان ایرانی اش منتشر کرد، در حالی که پرچم کشورمان در دستش است. کاتلر پیغامی محبت آمیز برای ایرانی ها داد تا خیلی از طرفداران ایرانی او هم کامنت هایی محبت آمیز برایش بنویسند.

این مسئله در چند سال گذشته بی سابقه بوده است. معمولا سر و کله ایرانی ها در صفحه هایی پیدا می شود که زمینه برای کامنت های منفی مهیا باشد اما این بار، سیل عظیم ایرانی ها با حضور در صفحه شخصی جی کاتلر، علاوه بر تشکر از او، پیام های محبت آمیزی برایش نوشتند.

خرید اسلحه با پول توجیبی

دختربچه عراقی درحمایت ازنبردنیروهای حشدالشعبی باداعش،باپول توجیبی خودمقداری ادوات جنگی خریدوبرای تیپ«علی اکبر(ع)»ارسال کرد.

تولد مسن ترین دوقلوی جهان

مسن ترین دوقلوهای جهان 104 سالگی خود را جشن گرفتند.

ایستاده در غبار،بدترین فیلم جشنواره

فراستی که اظهار نظرهای جنجالی اش بر سر زبان افتاده است در مورد فیلم ایستاده در غبار که سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر را گرفته است گفت:برترین فیلم جشنواره امسال بدترین بود.فیلم «نفس» که جایزه ملی را برد فیلمی ضد ملی بود.

روز ولنتاینه

شما برای ولنتاین چی خریدید؟ امیدوارم تاریخ روز ازدواج حضرت علی و فاطمه را هم بدانید، روزهای بدی نیستند برای سنت هدیه دادن به کسانی که عاشقشان هستید.

آرایشگر سیاستمداران

رضا فاضلی آرایشگر سیاستمداران است او از مرحوم خلخالی و شهید رجایی تا هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی را اصلاح کرده است.

تاثیر برجام بر جشنواره موسیقی فجر

اجرای کنسرت «شجاعت‌خان» سی‌تارنواز مطرح هندی در جشنواره موسیقی فجر به دلیل مشکلات در گرفتن روادید ایران (بخاطر تحریم های جدید آمریکا) لغو شد.

یک میلیاردی که دور ریخته می شود

سازمان پسماند شهرداری تهران: تهرانی‌ها روزانه یک میلیارد تومان زباله‌ی قابل بازیافت دور می‌ریزند.

شب زنده داری برای خرید بلیت جشنواره

در آلمان مردم برای خرید بلیت جشنواره برلیناله2016  پشت درهای بسته شب‌زنده‌ داری کردند.

واکنش اینستاگرامی بیراوند بعد از شکست استقلال

علیرضا بیراوند که در نقل و انتقالات نیم فصل تا آستانه پوشیدن لباس پرسپولیس پیش رفت، پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال و تحمل نود دقیقه شعار علیه خودش توسط هواداران استقلال پست زیر را در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.