قدس آنلاین لرستان-رئيس پليس راهور استان لرستان، با اشاره به كارآمدي طرح هميار پليس ،گفت: فرهنگ سازي ،بهترين راه مقابله و کاستن از ناهنجاري ها است.

فرهنگ سازي ،بهترين راه مقابله با ناهنجاري ها

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ"منوچهر مرادي"اظهار داشت:طرح هميار پليس که بيش از يک دهه است در ايران به اجرا گذاشته شده است ،همچنان بعنوان طرحي کارآمد و موفق مورد تأکيد پليس راهور مي باشد و با جديت ادامه پيدا مي کند .

وي  با بيان اين كه اين طرح، به خوبي در جامعه جا افتاده و مورد استقبال زياد دانش آموزان و والدين آنها قرار گرفته است، افزود:طرح هميار پليس، توانسته تأثيرات مثبت زيادي در تغيير رفتار رانندگان و کاهش تخلفات و حوادث رانندگي داشته باشد.

مرادي بابيان اين كه تجربه نشان داده فرهنگ سازي بهترين راه مقابله و کاستن از ناهنجاري هاست و طرح هميار پليس نيز در همين راستا به اجرا گذاشته شده است،گفت :کارشناسان اداره آموزش فرهنگ ترافيک پليس راهور استان 36هزار و 116 نفر دانش آموز را در سطح استان به عنوان هميار پليس آموزش داده كه اين روند با جديت بيشتر ادامه مي يابد.

رئيس پليس راهور استان تصريح كرد: دانش آموزاني که به عنوان هميار پليس آموزش مي بينند در زمان کودکي و نوجواني با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي آشنا و به رانندگان متخلف تذکر مي دهند و همين عمل و رفتار آنها در سنين پايين سبب مي شود به مرور که بزرگ ميشوند شخصيت آنها بعنوان افرادي قانونمند شکل گيرد وهمين باعث مي شود ثمره و بازدهي طرح همياران پليس در آينده نمايان شود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.