امام جمعه گرمسار با تاکید بر لزوم هوشیاری ملت از توطئه های دشمنان گفت : ملت هوشیار ایران در روز هفتم اسفند به دشمنان نشان خواهد داد که در صحنه هستند و با حضورشان در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حضور حماسی ملت در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود :شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و دینی و ملی هر ایرانی است که باید نسبت به سرنوشت خود احساس تکلیف کند.
وی هوشیاری را لازمه حضور همیشگی ملت در صحنه های سیاسی و اجتماعی دانست و اظهار داشت : ملت با حضورشان در انتخابات می گویند در همیشه در صحنه حاضر هستند.
وی اخلاق مداری را یکی از ارکان مهم برای دوام انقلاب اسلامی در راه خدمتگزاری به مردم بر شمرد و گفت : باید دولت بعد از اجرای برجام ، برنامه ریزی جامعی ارائه دهد تا بتوانیم در این راه استفاده اقتصادی خوبی ببریم.
به تاکید امام جمعه گرمسار هر شهری باید برای این موضوع برنامه ریزی منطقه ای داشته باشد.
وی با تاکید بر نظارت بیشتر مسئولان امر بر بازار با هدف افزایش رضایت مندی مردم گفت: مسئولان حوزه اقتصاد و بازار در زمینه تنظیم بازار برنامه ریزی ویژه داشته باشند.
فرماندار گرمسار نیز از رشد دو برابری اعتبارت عمرانی شهرستان در سال 94 خبر داد.
داریوش طاهری افزود : به جز بیمارستان 164 تخت خوابی گرمسار که با اعتبار 500 میلیارد ریال امسال به بهره برداری رسید بیش از 320 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرستان در سال جاری اعتبار هزینه شده است که نشان از اهمیت دولت به منطقه می باشد.
وی از انتقال کامل بیمارستان قدیمی امام (ره) گرمسار به بیمارستان جدید تا اوایل هفته آینده اشاره کرد و افزود : بیمار ستان قدیمی شهر گرمسار به یک کلینیک تخصصی و با حضور پزشکان متخصص فعالیت خود را ادامه خواهد داد.
وی گفت : در تلاش هستیم تا بتوانیم خدمات اولیه حوزه پانسمان و تزریقات را از محدوده بیمارستان قدیمی شهر گرمسار خارج نکنیم.
طاهری ادامه داد : خدمت به مردم از سوی مسئولان کوچکترین قدردانی نسبت به بصیرت و حضور ملت ایران اسلامی در صحنه هاست.
در این جلسه هفده کمیته فعال ستاد دهه فجر شهرستان گرمسار تجلیل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.