قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام در حاشیه دیدار با مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت هلدینگ خلیج فارس بر پالایشگاه پتروشیمی ایلام تا پایان سال ۹۶ در فاز سوم تاکید کرد.

راه اندازی واحد پلی پروپیلن در پتروشیمی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید با بیان اینکه کلیه ماشین الات این شرکت آماده است که به تدریج وارد و در محل نصب شود، اظهارداشت: با نصب و راه‌اندازی این بخش توان تولیدی محصولات واحد پروپیلن مجتمع افزایش مطلوبی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام تا پایان سال 95 از جمله برنامه‌ریزی‌هایی است که باید در دستور کار مجموعه مدیریتی و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام قرار گیرد، افزود: دولت و وزارت نفت تلاش خود را به‌کار بسته‌اند تا صنعت پتروشیمی در ایلام به قطب سوم این صنعت در کشور بعد از عسلویه و ماهشهر تبدیل شود.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی ایلام یکی از واحدهای صنعتی است که در صورت تکمیل و بهره برداری کامل از آن می تواند خوراک اولیه صنایع پایین دستی را تولید کرده و سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توانند با سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان، زمینه ایجاد صنایع کوچک و زودبازده و افزایش ضریب اشتغال در استان را فراهم کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.