رئیس پیشین یوفا مدعی شد به زودی به دفتر کار خود در یوفا باز خواهد گشت.

ادعای تازه پلاتینی برای بازگشت دوباره به یوفا

به گزارش قدس آنلاین، در ماه دسامبر بود که خبر محکومیت سپ بلاتر و میشل پلاتینی دنیای توپ گرد را غرق در حیرت کرد. پلاتینی به خاطر ۱.۳ میلیون پوندی که از بلاتر دریافت کرده بود گناه کار شناخته شد و به مدت هشت سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم شد.

پلاتینی دیروز در جلسه فرجام خواهی در زوریخ سوییس حاضر شد و بعد از پایان جلسه از این جلسه ابراز خشنودی کرد و گفت می جنگد تا محکومیتش تا قبل از یورو ۲۰۱۶ پاک شود و به صندلی ریاست در یوفا بازگردد. این در حالی است که کمیته فرجام خواهی فیفا احتمال دارد محکومیت پلاتینی و بلاتر را به محرومیت از فعالیت فوتبالی برای تمام عمر افزایش دهد.

جلسه بسیار خوبی بود و من مطمئن هستم سر انسان بی گناه بالای دار نمی رود و من از این جلسه بسیار راضی هستم. من نمی دانم آن ها می خواهند چه کنند ولی از روند جلسه خشنودم. من برای صندلی ریاست می جنگم، برای بازگشت آرامشم می جنگم و برضد ناعدالتی افرادی که شغلم را از من گرفتند می جنگم. من امیدوارم به زودی زود به دفتر کارم بازگردم چون مدتی زیادی است که کار نکردم و کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. من منتظر برگشتن به کارم و انجام امور برگزاری یورو هستم. فرانسه نیز جزئی از این فوتبال زیبا در اروپا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.