نمایشگاه های بین المللی و تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرگی از روز سه شنبه در نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در گرگان گشایش یافت.

 نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو، موتورسیکلت و خدمات گمرکی درگرگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در این سه نمایشگاه ها 40 شرکت از استان های تهران، گلستان، البرز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و مازندران مشارکت دارند.
مهرداد یزدی افزود: علاوه بر این، نمایندگی های شرکت هایی از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن و ایتالیا نیز در این نمایشگاه ها تولیدات خود را عرضه کرده اند.
وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در فضای شش هزار مترمربعی غرفه ها تولیدات خود را در زمینه های گمرک و ترانزیت کالا، حمل و نقل، طراحی، تولید و توزیع قطعات خودرو، تولید و مونتاژ انواع اتوبوس، مینی بوس، ون، کامیونت، تجهیزات تعمیرگاهی، خودروها، روان کارها در زمینه خودروهای سبک و سنگین، تولید و توزیع قطعات یدکی و جلوبندی خودرو و آخرین محصولات شرکت های تولیدکننده خودرو، موتورسیکلت و دیگر محصولات مرتبط را در مدت چهار روز برای بازدید عموم ارائه کردند.
این نمایشگاه ها شامل ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو، تجهیزات، قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، دومین نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه و دومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل، ترانزیت و خدمات گمرکی است که در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان واقع در بزرگراه گرگان - آق قلا دایر شده است.
در مراسم گشایش این سه نمایشگاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیر کل حمل و نقل وپایانه ها، مدیرکل فرودگاه ها و معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان و شماری دیگر از مسئولان ادارات کل حضور داشتند.
استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر در شمال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.