سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی روی روند تیمش تاثیر مثبت می‌گذارد، گفت: حضور هواداران پرسپولیس به ما هم انگیزه می‌دهد.

نظر جلالی در مورد حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در خصوص این مسابقه گفت: ما در مسیری قرار داریم که امتیازات این مسابقه می تواند برای تحقق اهدافمان کلیدی باشد. بازیکنان ما کاملا برای این بازی آماده هستند و شایستگی این را دارند که یک بازی خوب را به نمایش بگذارند. ما محروم و مصدوم هم برای این بازی نداریم.

وی در خصوص اینکه قرار است تنها ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد، افزود: من از این مسئله بی‌اطلاع هستم. تنها به ما گفتند در ورزشگاه دستگردی نمی توانیم بازی کنیم و ما هم آزادی را انتخاب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص جدایی فرهاد پورغلامی از کادر فنی سایپا و پیوستنش به ملوان تصریح کرد: اصلا اجازه جدایی به ایشان را نمی دهیم، زیرا پورغلامی با من قرارداد دارد. ما ابتدای فصل هم پیش بینی این روزها را کرده بودیم. ما صحبت‌هایمان را در این رابطه انجام دادیم. سایپا در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و ما به حضور پورغلامی نیاز داریم و او هم کارش را در سایپا ادامه خواهد داد.

جلالی در خصوص برگزاری این مسابقه در ورزشگاه آزادی نیز گفت: به ما اطلاع دادند که در ورزشگاه دستگردی نمی توانیم این مسابقه را برگزار کنیم و یا این بازی باید در ورزشگاه تختی برگزار شود یا آزادی. ما در هر بازی که کیفیت چمن خوب بوده، عملکرد فنی خوبی داشتیم و به همین خاطر هم با توجه به بازی های دور رفتی که انجام داده بودیم، می دانستیم که کیفیت چمن ورزشگاه تختی چندان مطلوب نیست و به همین خاطر ورزشگاه آزادی را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: ما در هیچکدام از این ۳۰ بازی شرایط میزبانی را نداریم. تنها فرقش برای ما این است که در بعضی از مسابقات حریفمان نیز شرایط میزبانی را ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حضور هواداران نیز در این مسابقه می تواند باعث زیبایی بازی شود. درست است که هواداران برای تیم حریف هستند، اما حضورشان باعث انگیزه دادن به ما می شود.

جلالی در واکنش به مشکلات مالی تیم های لیگ برتری خاطرنشان کرد: این مشکل همه‌گیر است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی در خصوص استعفای کارلوس کی‌روش گفت: در این رابطه نظری ندارم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با رایگان شدن بازی های لیگ اظهار کرد: این موضوع مهم است ما در مقطعی برای اینکه دلی به دست بیاوریم، در یک مقطع کاری انجام می دهیم که ممکن است در آینده تاثیرات منفی داشته باشد، این موضوع مانند داستان هدفمندکردن یارانه ها است. این کار هم ممکن است در این مقطع هواداران را به ورزشگاه بیاورد، اما باید تصمیم‌گیری‌های منطقی صورت گیرد.

جلالی در پایان ادامه داد: متاسفانه تصمیم‌گیری‌هایی می شود که فوتبال را دچار مشکل می کند. ما باید دنبال راه منطقی برای حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و ممکن است در حال حاضر این کاری که انجام می شود، در آینده تبعات منفی داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.