سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در واحدهای نانوایی شهرستان نیر سهمیه آرد واحدهای نانوایی سهمیه‌پز که ۴ مورد تخلف داشته باشند، قطع می‌شود.

 سهمیه آرد واحدهای نانوایی متخلف در شهرستان نیر قطع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،مهدی احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات نانوایان شهرستان نیر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز تخلفات در واحدهای نانوایی شهرستان نیر سهمیه آرد واحدهای نانوایی سهمیه‌پز که 4 مورد تخلف داشته باشند، قطع می‌شود.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان نیر بیان کرد: با راه‌اندازی گشت‌های تلفیقی متشکل از ادارت و نهادهای مرتبط در این حوزه تلاش و جدیت بر این است تا بر عملکرد نانوایی‌ها کنترل و بازرسی دقیقی انجام شده و از تخلفات احتمالی در این واحدها جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر افزود: از ابتدای سال تاکنون 420 گشت تلفیقی در شهرستان نیر تشکیل و با بازرسی از نانوایی‌ها 59 مورد تخلف در این واحدها را گزارش کردند که بعد از بررسی‌های لازم صاحبان واحدهای نانوایی متخلف به 35 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

احمدی تصریح کرد: گشت‌های تلفیقی در سطح شهرستان به صورت مداوم و مستمر و با زمانبندی انجام شده که به شکل هفتگی بوده به واحدهای نانوایی در شهرستان مراجعه و هرگونه تخلفی را که در این واحدها رخ دهد شناسایی کرده و با ارائه گزارش‌های لازم در صدد برخورد با متخلفان امر در شهرستان عمل می‌شود.

وی با اشاره به واحدهای نانوایی فعال در شهرستان نیر گفت: 49 واحد نانوایی سهمیه‌پز و 10 واحد نانوایی آزادپز و در مجموع 49 واحد در سطح شهرستان نیر اقدام به تولید نان و ارائه خدمات به مراجعان می‌کنند که تلاش و جدیت بر ارتقای کیفیت نان تولیدی در این واحدها است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر راه‌اندازی و توسعه واحدهای نانوایی چندمنظوره را در شهرستان نیر ضروری دانست و بیان کرد: به همین منظور واحد نانوایی چندمنظوره شبانه‌روزی در شهرستان نیر راه‌اندازی می‌شود تا اقدام به ارائه خدمات به مردم منطقه کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.