رئیس اداره قضایی اداره کل زندان‌های استان اردبیل گفت: ۶۶۲ مورد مرخصی به زندانیان زندان‌های استان اردبیل در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

 ۶۶۲ مورد مرخصی به مددجویان زندان‌های استان اردبیل اعطا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،محمد واثقی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مرخصی‌های اعطایی به مددجویان زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: 662 مورد مرخصی به زندانیان زندان‌های استان اردبیل در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با موافقت دادستان مرکز استان و دیگر دادستان‌های شهرستان‌ها و با برگزاری 11 جلسه شورای طبقه بندی و بررسی 1357 مورد پرونده، تعداد قابل توجهی از مددجویان زندان‌های استان که در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و اشتغال و حرفه‌آموزی مشارکت چشمگیری داشتند به مرخصی از 3 تا 8 روز اعزام شدند.

رئیس اداره قضایی اداره کل زندان‌های استان اردبیل با اشاره به بازدید قضات دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان‌های شهرستان‌های مختلف استان اردبیل از زندان‌های حوزه قضایی مربوطه گفت: تسهیلات اعطایی نتیجه این بازدیدها و دیدارهای چهره به چهره است.

واثقی افزود: حضور دادستان‌ها، دادیاران و بازپرسان دادسرای عمومی و انقلاب در زندان‌ها و دیدار با متهمان شعبات مربوطه نقش بسزایی در تسریع در روند رسیدگی به پرونده و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها دارد که در این استان این تعامل سازنده و مثبت است.

وی بیان کرد: احتمال می‌رود براساس سال‌های گذشته در راستای تحکیم بنیان خانواده امسال نیز در ایام نوروز تعداد کثیری از زندانیان دارای محکومیت‌های سبک و جرایم غیرعمد و مالی برای بهره‌مندی از تعطیلات نوروزی و حضور در کنار خانواده‌هایشان با مساعدت مقامات قضایی به مرخصی اعزام شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.