به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ محمد رنجبرکرمی مدیر آب وفاضلاب روستایی شهرستان رزن با اعلام مطلب فوق افزود: امسال اصلاح شبکه آب‌رسانی به روستاهای «قایش، جربانلو، آقکند، وروزین و کلکبود» به متراژ ۵۰۰ متر انجام شده که برای آن ۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

در سالجاری ۲۹۶ فقره امتیاز انشعاب آب در روستاهای شهرستان رزن ، واگذار شده است.

وی در خصوص حفر میله و گالری چاه دستی نیز ، گفت: در روستاهای «تکیه، جامشلو و کهارد» چهار حلقه چاه حفاری شده که 430 میلیون ریال برای آن اعتبار هزینه شده است.

رنجبرکرمی، با اشاره به اجرای خط پمپاژ روستای «کهارد» رزن گفت: 2 هزار و 250 متر از این خط تاکنون اجرا شده و حفر یک حلقه چاه دستی دهانه‌گشاد این روستا نیز به مبلغ 450 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

وی همچنین در خصوص عقد قرارداد اجرای خط برق روستای «کهارد» شهرستان رزن هم ، گفت : 400 متر از این خط برق به این روستا کشیده شده است که برای آن 800 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

رنجبرکرمی با اشاره به رفع حادثه و شکستگی شبکه و خطوط انتقال از تیرماه تاکنون تصریح کرد: امسال 900 حادثه از شهرستان رزن در خصوص شکستگی خطوط انتقال آب گزارش شد که 630 میلیون ریال برای آن هزینه شد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد فروش انشعاب امسال در روستاهای شهرستان رزن 296 فقره بوده و همچنین تعداد انشعابات غیرمجاز نیز 356 فقره گزارش شده است، رفع حادثه الکتروپمپ‌های شناور و سرویس ایستگاه پمپاژ هشت

مورد با صرف هزینه 500 میلیون ریال گزارش شده است.

سرپرست آبفار روستایی شهرستان رزن در خصوص سرویس و تعمیرات کلی تأسیسات ایستگاه پمپاژ مجتمع «خورونده» افزود: سرویس و تعمیرات این مجتمع یک مورد با 200 میلیون ریال بوده است.

وی در پایان در مورد مجموع هزینه‌ها اعم از اجرای خط انتقال آب، حفر چاه، سرویس و تعمیر خطوط پمپاژ و ... افزود: جمع کل هزینه‌های آبفار روستایی شهرستان رزن از تیرماه تاکنون 24 میلیارد و 700 میلیون ریال گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.