رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه سال آینده شهرداری زنجان بر اساس اسناد بالادستی و سیاست اقتصاد مقاومتی و زیست محیطی تنظیم شده است.

توجه به اقتصاد مقاومتی در بودجه سال آینده شهرداری زنجان/ تشریح برنامه‌های تبلیغات انتخاباتی در استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، سعید امیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نهایی شدن لایحه بودجه سال آینده شهرداری زنجان اظهار کرد: این لایحه نقشه و زبان مشترک بین شهرداری و شورای شهر زنجان است.

وی شورا را سیاست‌گذار و شهرداری را مجری لایحه بودجه دانست و اضافه کرد: بودجه سال آینده اثرگذار، عادلانه و شهروندمحور تدوین شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بودجه تدوین شده در شورا را نتیجه ساعت‌ها کار کارشناسی در شورا و شهرداری برشمرد و تأکید کرد: این لایحه با محوریت کمیسیون بودجه و همراهی دیگر کمیسیون‌های تخصصی تدوین شده است.

امیدی استمرار تمرکززدایی را از اهداف بودجه تدوین شده برای سال آینده عنوان و تصریح کرد: این بودجه بر اساس اسناد بالادستی و سیاست اقتصاد مقاومتی و زیست محیطی تنظیم شده است.

وی به تدوین دفترچه تعرفه و عوارض توسط شورای شهر زنجان اشاره و تأکید کرد: این اقدام به عنوان یک کار ویژه باید در اختیار عموم قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به انتخابات پیش رو اشاره و ابراز کرد: شهرداری زنجان برنامه‌ریزی خوبی برای ساماندهی امور تبلیغات کاندیداها انجام داده است.

امیدی تأکید کرد: ساماندهی تبلیغات انتخاباتی به پاکیزه ماندن سطح شهر کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با تقدیر از اقدامات شهرداری زنجان در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال همراه با ابتکار بوده است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه بعد از توضیحات شهردار درباره لایحه بودجه، پریسا شعبانی به عنوان مخالف با گلایه از لایحه تدوین شده گفت: این لایحه عدالت محور نیست.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های شهرک‌های اقماری قبل از تحویل گرفته شدن باید فراهم شده باشد، افزود: در لایحه بودجه سال آینده مبالغ قابل توجهی برای شهرک‌های مورد نظر پیش‌بینی شده است.

همچنین فخرالدین رستمی با تقدیر از کار کارشناسی انجام شده در مورد لایحه بودجه شهرداری زنجان ادامه داد: این لایحه با همراهی کمیسیون‌های مختلف تنظیم شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر تلاش برای تحقق درآمدهای مندرج در لایحه بودجه ابراز کرد: این مهم نیازمند همراهی بالادستی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.